کد خبر : 24160
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 8:05

در سالروز ولادت باسعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) صورت گرفت؛

فولاد غدیر میزبان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران

فولاد غدیر میزبان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران
همزمان با سالروز ولادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، مجتمع فولاد غدیر نی ریز میزبان جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان نی ریز بود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، در مراسمی که چهارشنبه ۲۵ بهمن به مناسبت سالروز ولادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مجتمع فولاد غدیر نی ریز برگزار شد، از رشادتها، از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان نی ریز تجلیل شد.

دکتر مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این مراسم ضمن خیرمقدم به پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع) نماد وفا و معرفت، اظهار داشت: هرآنچه ما امروز در مجتمع فولاد غدیر نی ریز داریم، مرهون از خودگذشتگی‌ها و ایثار شهدای والامقام و جانبازان سرافراز و صبر زینبی خانواده‌های معظم آنهاست.

وی با اشاره به سابقه تاریخی تولید فولاد در نی ریز، این شهرستان را پایتخت فولاد کشور معرفی کرد و افزود: نی ریز همواره با رشادت‌های دلیر مردان گردان کمیل در جای جای کشور شناخته شده است و ما نیز تلاش خواهیم کرد با دعای خیر شما ایثارگران قدم‌های موثر و ارزشمندی در مسیر صنعتی شدن و آبادانی نی ریز برداریم تا نام این شهرستان در حوزه صنعت نیز بلند آوازه شود.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به حمله قاچاقچیان و اشرار مسلح به پاسگاه انتظامی قطرویه شهادت سه تن از جان برکفان نیروی انتظامی نی ریز را به خانواده این شهدا و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تسلیت گفت. مصطفی پور همچنین وفات مادر شهید عباس دولت آبادی و مادر شهید حسین عیدی که اخیرا دعوت حق را لبیک گفتند را نیز تسلیت گفت.

در این مراسم پدر شهیدان والامقام سرپوش، جانبازان سرافراز آقایان اسماعیلی، صادقی و تقریر، همسران شهدای گرانقدر سرافراز، کردگاری و کاسبی و همسر جانباز سرافراز خواجه احمدی در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از مجتمع فولاد غدیر نی ریز برای برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از اقدامات صورت گرفته در مجتمع فولاد غدیر نی ریز در سال‌های اخیر تقدیر نموده و بر ادامه راه شهدا که خدمت به مردم و تلاش برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تأکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.