کد خبر : 24163
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 8:20

با حضور مدیر بازرسی و نظارت هلدینگ ایوا و هیات همراه برگزار شد؛

جلسه هماهنگی اولین ذوب پروژه فولادسازی شرکت فولاد شادگان

جلسه هماهنگی اولین ذوب پروژه فولادسازی شرکت فولاد شادگان
جلسه یاد شده با حضور گروهی ۶ نفره به سرپرستی بابک کیوان لو مدیر بازرسی و نظارت هلدینگ ایوا، امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از قائم مقامان و معاونان شرکت فولاد خوزستان و با استقبال حسین کهزاد مدیرعامل و جمعی از معاونان شرکت فولاد شادگان برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، بابک کیوان لو مدیر بازرسی و نظارت هلدینگ ایوا ابراز امیدواری نمود که بازدید‌های انجام شده، زمینه‌ساز گام‌های توسعه‌ای در آینده شود.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: زحمات جناب کیوان لو در حوزه توسعه فولاد خوزستان قابل تقدیر است.

وی افزود: پروژه فولادسازی در سه سال گذشته رشد چشمگیری یافته و امروز شاهد شروع ریخته‌گری و ذوب خواهیم بود. با توجه به چالش‌های موجود در تامین انرژی، امیدواریم که تا پایان سال، تولید محصول را در این بخش شاهد باشیم.

ابراهیمی ابراز امیدواری نمود که با همدلی تمامی سطوح سازمانی و تامین آهن اسفنجی مورد نیاز با راه اندازی پروژه زمزم ۳ در فولاد خوزستان، شاهد فروش شمش محصول در این شرکت باشیم.

حسین تقی کهزاد مدیرعامل شرکت فولاد شادگان با اشاره به اقدامات انجام شده و بهره‌برداری از واحد آهن اسفنجی، راه اندازی بخش فولادسازی این شرکت را گام موثری در توسعه سطح تولید فولاد خام در گروه فولاد خوزستان دانست.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: کارکنان جدید الاستخدام، همانند کارکنان فولاد خوزستان مورد آموزش و سنجش قرار می‌گیرند. آنان پس از گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی، به واحد‌های مربوطه خود معرفی می‌شوند. کارکنان جدیدالاستخدام با استفاده از سیستم فرآیند عملکرد، کارسنجی می‌شوند.

محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت فولاد خوزستان با تبریک سالروز میلاد حضرت سید الشهدا (ع) گفت: تمامی لیست قبول شدگان، از نقطه آغازین با دقت مورد بررسی قرار گرفته و تا کنون شکایتی درباره بروز تخلف در برگزاری آزمون و پذیرش کارکنان جدیدالاستخدام شرکت فولاد شادگان دریافت نشده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.