کد خبر : 24204
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 7:47

نمایشگاه رسانه‌های ایران، بستری برای تبیین عملکرد بانک ملی ایران

نمایشگاه رسانه‌های ایران، بستری برای تبیین عملکرد بانک ملی ایران
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در جریان بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، با حضور در غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه اظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای حضور و حمایت‌های ویژه بانک از این نمایشگاه، فرصتی فراهم شده تا عملکرد و اقدامات مهم و اساسی بانک در حوزه اقتصادی و اجتماعی کشور معرفی و تبیین شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، محمود شایان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که بانک ملی با حمایت خود از این نمایشگاه به تقویت پیوند جامعه رسانه‌ای کشور با آحاد جامعه کمک خواهد کرد، افزود: بانک ملی ایران با احساس مسئولیت در این نمایشگاه حضور یافت تا بهترین خدمات بانکی را در ایام برگزاری این نمایشگاه به اهالی رسانه کشور ارائه دهد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های ویژه نمایشگاه رسانه‌های ایران تصریح کرد: باید از این ظرفیت برای آگاهی بخشی و آشناکردن هرچه بیشتر مردم و رسانه‌ها با خدمات و محصولات بانک استفاده کرد.

شایان گفت: حضور فعال و موثر روابط‌عمومی و هیات تحریریه بانک ملی ایران در این نمایشگاه که مورد استقبال فعالان عرصه خبر نیز قرار گرفته است موجب مسرت و خوشحالی است و به فعالان این عرصه عرض خداقوت دارم.

وی با حضور در غرفه بانک ملی ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در جریان آخرین خدمات ارایه شده به موسسات خبری، اهالی رسانه و فعالان خبری قرار گرفت.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در خاتمه خاطرنشان کرد: با برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه‎های ایران، بدون شک شاهد خلق یکی از مهمترین رویداد‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور در سال جاری خواهیم بود و می‌توان از این فرصت برای آشنا کردن هرچه بیشتر مردم و رسانه‌ها از طرح‌ها و خدمات متنوع بانک ملی ایران استفاده کرد.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران با حمایت همه جانبه بانک ملی ایران و با حضور بیش از ۶۰۰ موسسه خبری، خبرگزاری، روزنامه، مطبوعات و رسانه‌های برخط از ۲۹ بهمن ماه تا ۲ اسفند از ساعت ۹:۳۰صبح تا ۱۸:۳۰ در مصلی تهران برگزار می‌شود؛ غرفه بانک ملی ایران نیز در سالن شبستان با ارائه کامل‌ترین خدمات مالی، بی وقفه و به صورت مستمر آماده خدمات رسانی به موسسات و سازمان‌های خبری، همچنین فعالان و اهالی حوزه خبر و بازدیدکنندگان و مراجعان خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.