کد خبر : 24219
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 9:58

محصولات جدید «بندرامام نوین» به بازار‌های جهانی رسید

محصولات جدید «بندرامام نوین» به بازار‌های جهانی رسید
همزمان با برگزاری آئین پنجاهمین سال تأسیس شرکت پتروشیمی بندرامام، یکی از محصولات استراتژیک این شرکت با توان مهندسین و متخصصین داخلی به تولید رسید و به بازار‌های جهانی راه یافت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از شرکت پتروشیمی بندرامام، همزمان با آئین بزرگداشت پنجاهمین سال تأسیس شرکت پتروشیمی بندرامام و آغاز طرح ملی بندرامام نوین که بناست با بازسازی و تولید محصولات جدید و متنوع بار دیگر این شرکت را به یکی از مهمترین مجتمع‌های پتروشیمی صنعت کشور تبدیل کند، پس از ۱۲ سال توقف ناحیه ۶۰۰ آروماتیک فرآورش ۲، یک محصول استراتژیک با همت متخصصین بومی به تولید رسید.

این محصول کاربردی در صنایع بالادستی و پایین دستی کشور که Salvesso۱۰۰ نام دارد پس از ۱۲ سال توقف ناحیه ۶۰۰ آروماتیک، با تغییر کاربری در این ناحیه به مرحله تولید رسیده است.

از این حلال کاربردی در صنایع شیمیایی جهت جذب EDC از جریان اکسی ونت، جهت شستشوی بلید کمپرسور‌های واحد‌های الفینی، چسب‌ها، لاستیک پلی‌کوروپرن، مواد ضد خشک کننده، رنگ‌ها و در صنایع کشاورزی در تولید حشره‌کش‌ها و سموم دفع آفات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی‌ست تمامی مراحل تولید این محصول با ارزش با توان مهندسین و متخصصین شرکت پتروشیمی بندرامام صورت گرفته است و به مرحله تولید رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.