کد خبر : 24225
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 10:46

محصولات جدید پتروشیمی جم‌پیلن در کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاند‌های پلیمری معرفی شدند

محصولات جدید پتروشیمی جم‌پیلن در کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاند‌های پلیمری معرفی شدند
یکم اسفندماه و در اولین روز از کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاند‌های پلیمری، دو محصول جدید پتروشیمی جم‌پیلن در سال ۱۴۰۲ با حضور متخصصین صنعت پلیمر و مدیران صنایع پایین دستی معرفی شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم‌پیلن، در یکم اسفندماه و در اولین روز از کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاند‌های پلیمری، دو محصول جدید پتروشیمی جم‌پیلن در سال ۱۴۰۲ با حضور متخصصین صنعت پلیمر و مدیران صنایع پایین دستی معرفی شد.

در این کنفرانس دکتر فرزین صادق‌وندی مدیر توسعه محصول، پژوهش و نوآوری این شرکت با ارائه مقاله تخصصی با عنوان “فرمولاسیون گرید‌های پلی‌پروپیلن در صنعت پتروشیمی و معرفی گرید‌های EP۵۴۸U و EP۴۱۳۰N پتروشیمی جم‌پیلن با کاربرد در صنایع کامپاند و بسته‌بندی” به معرفی تخصصی این محصولات پرداخت و تجربه‌های نوآورانه جم‌پیلن را در تولید این محصولات با هدف توسعه دانش در صنعت پلیمر با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشت.

در پایان این کنفرانس، با برگزاری نشست پرسش و پاسخ، مهندسین ارشد صنایع پایین دستی سوالات خود را پیرامون کاربرد و جزئیات این محصولات مطرح نموده و پاسخ‌های خود را دریافت نمودند.

این دو محصول جدید پتروشیمی جم‌پیلن با هدف ارتقای کیفی محصولات در صنایع پایین دستی تولید شده که گرید EP۴۱۳۰N توسط معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و گرید EP۵۴۸U توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شده است.

کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاند‌های پلیمری در روز‌های اول و دوم اسفندماه ۱۴۰۲ در پژوهشگاه صنعت نفت با هدف بررسی نوآوری‌های صورت گرفته در صنعت پلیمر کشور توسط انجمن تولید کنندگان مستربچ و آمیزه‌های پلیمری ایران برگزار می‌گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.