کد خبر : 24250
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 10:11

درآمد‌های فولاد خوزستان در بهمن ماه به مرز ۸ هزار میلیارد تومان رسید

درآمد‌های فولاد خوزستان در بهمن ماه به مرز ۸ هزار میلیارد تومان رسید
فولاد خوزستان در دوره یک ماه بهمن ماه سال جاری حدودا ۸ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، شرکت فولاد خوزستان در یک ماهه منتهی به بهمن ماه ۱۴۰۲ میزان فروش بیشتری نسبت به ماه گذشته داشته، همچنین میزان فروش این شرکت نسبت به بهمن ماه سال قبل نیز رشد  ۵۵ درصدی داشته است.

درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در دوره یک ماهه بهمن سال جاری حدودا به ۸ هزار میلیارد تومان رسیده که رشد قابل توجه ۵۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. علاه براین میزان فروش این بنگاه اقتصادی در بهمن ماه رشد ۴۷ درصدی نسبت به ماه قبل از آن یعنی دی ماه داشته است.

فروش ۳ هزار میلیاردی بلوم بیلت در بهمن ماه

براساس گزارش فعالیت ماهانه منتشر شده از فولاد خوزستان در تارنمای کدال عمده‌ترین درآمد این شرکت مربوط به بلوم بیلت بوده به فروش ۳ هزار میلیاردی دست یافته و نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۶۲ درصدی رشد کرده است. علاوه بر این اسلب با فروش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیاردی در رتبه بعدی قرار گرفته است.

افزایش ۵۰ درصدی صادرات فخوز

شرکت فولاد خوزستان که با نماد فخوز در بازار سرمایه شناخته می‌شود در طی یک ماه حدودا ۸ هزار میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته که از این مبلغ ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به فروش داخلی و ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مروبط به فروش خارجی شرکت فوق می‌باشد.

فخوز در طی عملکرد یک ماهه بهمن ۱۴۰۱ حدودا یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های خارجی فروخته بود که امسال با رشد ۵۰ درصدی به صاردات حدودا ۲ هزار و ۲۰۰ میلیاردی دست یافت.

علاوه بر موارد فوق این بنگاه اقتصادی در بهمن ماه سال قبل ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان فروش داخلی داشته که با رشد ۵۶ درصدی به فروش داخلی ۵ هزار و ۵۰۰ میلیاردی رسیده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.