کد خبر : 24319
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 9:17

ایرانول در بهمن ماه گل کاشت

ایرانول در بهمن ماه گل کاشت
میزان درآمد‌های ایرانول در بهمن ماه سال جاری با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به بهمن ماه سال قبل همراه بوده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، شرکت ایرانول در دوره ۱ ماهه بهمن ۱۴۰۲ بیش از ۱ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان  از محصولات خود را فروخته است که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل فروش این شرکت رشد ۵۰ درصدی داشته همچنین از این مبلغ ۵۱۷ میلیارد تومان مربوط به به صادرات محصولات ایرانول و حدودا یک هزار  ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به فروش داخلی این شرکت است.

شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده روانکار در کشور و خاورمیانه می‌باشد در این صنعت چهار شرکت اصلی تولید کننده انواع روانکار می‌باشند، همچنین شرکت‌های تصفیه دوم و بلندینگ‌های متفرقه نیز در بخش تولید روغن‌های موتوری و صنعتی فعالیت می‌نمایند.

میزان تولیدات این بنگاه اقتصادی در بهمن ماه سال جاری حدودا به ۵۰ هزار تن رسیده است.

رشد ۱۹ درصدی فروش داخلی ایرانول در بهمن ۱۴۰۲

براساس گزارشی که ایرانول از فروش ماهانه خود در تارنمای کدال منتشر کرده در می‌یابیم فروش داخلی این شرکت در یازدهمین ماه از سال جاری به بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده و نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۱۹ درصدی دارد.

روغن‌های صنعتی با فروش بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان بیشترین سهم درآمدی را این دوره داشته و روغن موتور بنزینی با ۲۱۵ میلیارد تومان در رتبه بعدی قرار دارد. علاوه برموارد فوق صادرات این شرکت در بهمن سال قبل حدودا ۱۴۴ میلیارد تومان بود که با رشد ۲۵۷ درصدی در بهمن ماه امسال به ۵۱۷ میلیارد تومان رسید همچنین صادرات ایرانول نسبت به ماه قبل افزایش ۱۷۷ درصدی داشته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.