کد خبر : 24330
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 11:06

سود سرمایه گذاری های گروه توسعه مالی مهر آیندگان افزایش یافت

سود سرمایه گذاری های گروه توسعه مالی مهر آیندگان افزایش یافت
سود حاصل از فروش سرمایه گذاری‌های گروه توسعه مالی مهر آیندگان در بهمن ماه افزایش یافت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، گروه توسعه مالی مهر آیندگان از فروش سرمایه گذاری‌ها خود در طی عملکرد ۱۱ ماهه خود بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سود شناسایی کرده که در مقایسه با ماه قبل رشد ۱ درصدی داشته است علاوه بر این درآمد سود سهام این گروه در طی این دوره به بیش از ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

علاوه بر موارد فوق سود فروش سرمایه گذاری‌های مهر ایندگان در طی یک ماهه بهمن ۱۴۰۲ بیش از ۸.۸ میلیارد تومان بوده و درآمد سود سهام این گروه در این یک ماه به ۵۲ میلیارد تومان رسیده است.

گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۳۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۱۴۵ درصدی دارد.

رشد ۲۶ درصدی ارزش سرمایه گذاری‌های ومهان

براساس تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال از صورت وضعیت ماهانه گروه توسعه مالی مهر آیندگان در می‌یابیم ارزش سرمایه گذاری پورتفوی بورسی این گروه در طی ۱۱ ماهه سال گذشته حدودا ۲۶.۵ هزار میلیارد تومان بود که امسال با رشد ۲۶ درصدی به ارزش ۳۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دست یافت.

افزایش ۸۳ درصدی مجموع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌ها ومهان

گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را برابر با ۱۳.۶ هزار میلیارد تومان  اطلاع‌رسانی کرد که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۸۳ درصدی داشته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.