کد خبر : 24363
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 19:26

بیمه دانا بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد

بیمه دانا بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد
حق بیمه‌های صادره بیمه دانا در طی ۱۱ ماه ابتدایی سال جاری به بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، شرکت بیمه دانا در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی بهمن ماه سال جاری حق بیمه‌های صادره خود را در طی یازده ماه حدودا ۳۰ هزار میلیارد تومان گزارش کرده و در مقابل خسارت پرداختی این شرکت در طی این دوره حدودا ۱۷.۳ هزار میلیارد تومان بوده است.

حق بیمه صادره بیمه دانا در دوره یک ماهه بهمن ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد و در این دوره یک ماهه ۱ هزارو ۶۰۰ میلیارد توما خسارت پرداخت کرده است.

افزایش حق بیمه‌های صادره در بهمن ماه

میزان حق بیمه صادره بیمه دانا در بهمن ماه با افزایش ۸۹ درصدی نسبت به بهمن ماه سال قبل همراه بوده است این شرکت در این دوره  بیشترین میزان حق بیمه صادر شده را از بخش‌های درمان، شخص ثالث اجباری، بدنه خودرو و حوادث سرنشین داشته است.

حق بیمه صادره بیمه درمان بیمه دانا

براساس گزارش فعالیت ماهانه بیمه دانا این شرکت بیشترن حق بیمه صادره را در بخش درمان با ۸۲۵ میلیارد تومان دارد و بیمه ثالث اجباری با ۶۸۷ میلیارد تومان، بدنه خودرو با ۱۵۵ میلیارد تومان و حوادث سرنشین با ۱۰۰ میلیارد تومان در رتبه‌های بعدی قرار دارند

در مقابل خسارت پرداخت این شرکت در بهمن ماه ۱۴۰۲ برای بخش درمان ۸۹۵ میلیارد تومان، ثالث اجباری ۴۸۵ میلیارد تومان، حوادث سرنشین ۳۵ میلیارد تومان و بدنه خودرو ۱۱۷ میلیارد تومان می‌باشد.

شرکت سهامی بیمه دانا اولین شرکت بیمه‌ای است که موفق به دریافت گواهی نامه استاندارد مدیریت ریسک AS/NZS۱۹۹۹ شد. این شرکت با آگاهی از اینکه در تمامی حوزه‌های فعالیت اقتصادی خود اعم از عملیات بیمه گری و سرمایه گذاری، به طور طبیعی با سطح متفاوتی از ریسک‌های مذکور مواجه می‌شود، مدیریت صحیح این ریسک‌ها را در چارچوب توصیه نامه‌های پنج گانه بیمه مرکزی ج. ا. ا و آیین نامه‌های شورای عالی بیمه به عنوان معیار مهمی در جهت ایجاد ثبات مالی برای شرکت در برنامه خود دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.