کد خبر : 24415
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 7:38

بانک گردشگری به درآمد ۳ هزار میلیاردی دست یافت

بانک گردشگری به درآمد ۳ هزار میلیاردی دست یافت
درآمد‌های بانک گردشگری در طی عملکرد یک ماهه خود در دیماه سال جاری حدودا ۳ هزار میلیارد تومان درآمد کسب نموده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، بانک گردشگری براساس ضوابط تأسیس بانک‌های غیردولتی مصوب نهصد و چهل و هشتمین جلسه مورخ سال ۷۹ شورای پول و اعتبار، وفق مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت تشکیل و اداره میشود.

این بانک در سال ۸۹ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید و سهام آن در سال ۹۰ در بازار فرابورس مورد پذیرش و برای اولین بار مورد معامله قرار گرفت این بانک با نماد وگردش در بازار سرمایه شناخته می‌شود.

درآمد‌های بانک گردشگری به ۳ هزار میلیارد تومان رسید

براساس گزارش فعالیت ماهانه منتشر شده از بانک گردشگری در سامانه کدال مشاهده می‌کنیم درآمد‌های این بانک در طی عملکرد یک ماهه دی ۱۴۰۲ از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزد‌های دریافتی حدودا به ۳ هزار میلیارد تومان رسیده همچنین وگردش از محل هزینه مالی، سود سپرده‌ها و کارمزد‌ها مبلغ ۱ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده است.

درآمد ۲ هزارو ۷۰۰ میلیاردی از محل تسهیلات اعطایی

بانک گردشگری با سرمایه ثبت شده ۱۵۰۰۰ میلیاردی در طی دی ماه سال جاری حدودا ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی درآمد کسب نموده است درآمد‌های این بانک در این دوره شامل سپرده گذاری به میزان ۲.۴ میلیارد تومان، اوراق بدهی ۱.۳ میلیارد تومان، سرمایه گذاری ۱۴.۸ میلیارد تومان و کارمزد ۷۲.۸ میلیارد تومان می‌باشد.

بانک گردشگری با رویکرد جامع به روز، در ارائه خدمات بانکی متمایز ومنحصر به فرد با تکیه بر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و عرضه راهکار‌های نوین مالی در راستای ایجاد حس تجربه دلنشین برای مشتریان با هدف ارزش آفرینی برای ذینفعان و کمک به رشد و توسعه اقتصاد ملی و کسب رضایت و خشنودی مشتریان پیشرو در ارائه خدمات بانکی گام برمی دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.