کد خبر : 24454
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 10:39

تسهیلات ۵ میلیاردی با جشنواره «پذیرنده ملی» بانک ملی ایران

تسهیلات ۵ میلیاردی با جشنواره «پذیرنده ملی» بانک ملی ایران
طرح‌ پذیرنده ملی، به عنوان یکی از طرح‌های جدید و ابتکاری بانک ملی، در قالب جشنواره «پذیرنده ملی» از بهمن‌ماه امسال کار خود را آغاز کرده و تا پایان فروردین‌ماه سال آینده، تداوم خواهد داشت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، بانک ملی ایران به عنوان یکی از پیشگامان خدمات بانکی کشور، با بیش از ۹۰ سال سابقه، حدود ۸۰ میلیون مشتری و بالغ بر ۲۶۰۰ شعبه در کشور، طی سال‌های گذشته تا کنون، به منظور پاسخگویی به دغدغه‌ها و رفع نیاز‌های شبکه بانکی و مشتریان در حوزه پرداخت الکترونیک، گام برداشته است.

بانک ملی با معرفی یک طرح تسهیلاتی جدید به نام «پذیرنده ملی» قصد دارد تسهیلات ۵ میلیاردی را برای دارندگان کارت بانک ملی اجرا کند. با توجه به سهم بی‌بدیل پذیرندگان بانک ملی و نیز صاحبان کارت‌های بانکی در رونق صنعت پرداخت، بانک ملی ایران اخیرا «طرح پذیرنده ملی» را با شعار «همه برنده‌اید»، راه‌اندازی کرده است. هدف طرح، دریافت نیازمندی‌های متنوعِ خدمات بانکداری و پرداخت توسط کسب‌وکار‌ها به صورت متمرکز و به کمک شبکه گسترده شعب بانک ملی است.

این بانک با بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی در کشور و شبکه گسترده پشتیبانی در سطح ملی، سعی دارد در قالب «طرح پذیرنده ملی» کمک نماید تا کسب و کار‌ها نیازمندی‌های متنوعِ خدمات بانکداری و پرداخت خود را به صورت متمرکز و به کمک شبکه گسترده شعب بانک ملی ایران دریافت نمایند تا از این طریق ضمن جلوگیری از پراکندگی امور بانکی و اتلاف وقت ناشی از آن، بر فعالیت‌های کسب و کاری خود تمرکز نمایند.

این جشنواره در ۲ بخش دارندگان کارت‌های شبکه بانکی کشور و دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک ملی ایران می‌باشد.

در این طرح دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می‌توانند برای ورود به جشنواره با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) علاوه بر بهره مندی از بسته‌های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات  ۲ میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد  و هر ماه ۱۰ کمک هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز) شرکت کنند.

لازم به ذکر است که دارندگان کارتخوان POS با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهیانه می‌توانند در این طرح شرکت کنند و علاوه بر استفاده از بسته‌های کاربردی، از مزایای متعددی که در ادامه ذکر می‌کنیم بهره‌مند شوند:

تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بدون دریافت سود و کارمزد

وام ویژه حداکثر تا ۵ میلیارد تومان با نرخ مصوب

۱۰ کمک هزینه یک میلیارد تومانی خرید خودرو در هر ماه (با هر ۱ میلیون تومان، ۱ امتیاز دریافت و در قرعه کشی شرکت کنید)

این جشنواره برای دارندگان کارت‌های تمامی بانک‌ها هم جوایز جذابی را در نظر گرفته است. هر فردی با هر یک از کارت‌های فعال خود، می‌تواند شانس خود را برای دریافت ۹۵ جایزه ۱۰ میلیون تومانی در هر ماه امتحان کند. در صورت خرید از کارتخوان بانک ملی (سداد)، با کسب حداقل دو امتیاز در قرعه کشی، شرکت داده می‌شوند. با هر ۱۰۰ هزار تومان، یک امتیاز کسب می‌کنید.

برای آن که بتوانید شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی بانکی ملی امتحان کنید، تنها لازم است تا پرداخت‌های بالای ۲۰۰ هزار تومانی خود را از طریق یکی از ابزار‌های پذیرش مثل کارتخوان، اپلیکیشن و درگاه پرداخت سداد بانک ملی انجام دهید.

جشنواره پذیرنده ملی به مدت ۳ ماه از ابتدای بهمن تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

چهار ضلعی نتایج طرح پذیرنده ملی

طرح پذیرنده ملی و جشنواره آن، حداقل چهار نتیجه زیر را به دنبال دارد:

اول- ایجاد انگیزه برای ارتقای فروش از طریق کارتخوان بانک ملی: با این کار، کسب‌وکارهای فروشگاهی یا تمام کسانی که از دستگاه‌های پوز (POS) برای انجام فعالیت تجاری استفاده می‌کنند، طی یک رقابت جذاب، دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات‌ را افزایش داده و در نتیجه درآمد خود را ارتقا می‌دهند.

دوم- رشد و توسعه کسب‌وکارها: بانک ملی ایران با ارائه تسهیلات مالی ویژه به پذیرندگان فعال و خلاق، زمینه‌ را برای رشد کسب‌وکارهای فعال در حوزه پرداخت الکترونیک فراهم می‌کند و یک محیط پویا و خلاق برای تداوم فعالیت آنها ایجاد می‌نماید.

سوم- افزایش سهم بازار با ایجاد پل ارتباطی مشتریان و PSPها: بانک ملی از طریق اعطای جوایز به دارندگان سایر کارت‌های بانکی که از طریق کارتخوان شرکت سداد به عنوان تابعه این بانک خریداری کنند، علاوه بر ترغیب و رضایت مشتریان، با پشتوانه آنها، عملا در مسیر توسعه سهم بازار در حوزه تعداد و مبلغ تراکنش‌ها گام برمی‌دارد.

چهارم- تقویت اعتبار بانک ملی در رقابت با سایر بانک‌ها: طرح و جشنواره پذیرنده ملی، بار دیگر جایگاه و سهم ارزشمند بانک ملی را از نظر تعداد مشتریان، تنوع خدمات و گستردگی شعب بانکی در فضای جامعه یادآوری می‌کند و به تقویت برند این بنگاه اقتصادی بزرگ کشور می‌انجامد تا شعار «اعتماد می‌ماند»، همچنان در اذهان پذیرندگان و مشتریان ماندگار بماند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.