کد خبر : 2448
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 10:29

یک نظرسنجی: ۵۶ درصد آمریکایی‌ها به بایدن رأی می‌دهند

یک نظرسنجی: ۵۶ درصد آمریکایی‌ها به بایدن رأی می‌دهند
Print Friendly, PDF & Email

تهران- ایرنا- نتایج یک نظرسنجی سراسری در آمریکا نشان می‌دهد که اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همین امروز برگزار شود، ۵۶ درصد رأی‌دهندگان به جو بایدن نامزد دموکرات رأی خواهند داد. به گزارش سه‌شنبه شب تارنمای هیل، بر اساس نظرسنجی موسسه افکارسنجی «هریس» و «هاروارد کپس»، ۴۴ درصد رأی‌دهندگان نیز اعلام کردند که اگر انتخابات ریاست جمهوری

Print Friendly, PDF & Email
تهران- ایرنا- نتایج یک نظرسنجی سراسری در آمریکا نشان می‌دهد که اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همین امروز برگزار شود، ۵۶ درصد رأی‌دهندگان به جو بایدن نامزد دموکرات رأی خواهند داد.
به گزارش سه‌شنبه شب تارنمای هیل، بر اساس نظرسنجی موسسه افکارسنجی «هریس» و «هاروارد کپس»، ۴۴ درصد رأی‌دهندگان نیز اعلام کردند که اگر انتخابات ریاست جمهوری امروز برگزار شود، به دونالد ترامپ رییس جمهوری جمهوری‌خواه فعلی رأی می‌دهند.
نظرسنجی مشابه هریس و Harvard CAPS در ماه گذشته میلادی (می) نشان داد که برتری بایدن بر ترامپ ۶ درصد بود اما اینک به ۱۲ درصد افزایش یافته است.
نارضایتی از مدیریت دولت ترامپ در مدیریت مبارزه با کرونا، تنش‌های نژادی و وضع نامناسب اقتصادی از جمله عوامل کاهش محبویت وی در میان رأی‌دهندگان آمریکایی است.
«مارک پن» مدیر این نظرسنجی گفت: محبوبیت ترامپ به مدت ۱۱ ماه در حال افزایش بود اما از ماه گذشته این روند معکوس شده و به زیر ۵۰ درصد کاهش یافته است.
چند نظرسنجی دیگر نیز حکایت از پیشتازی بایدن دارد. بنا به گزارش تارنمای Real Clear Politics بایدن با میانگین ۹.۸ درصد اختلاف، همچنان در نظرسنجی‌ها پیشتاز است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.