کد خبر : 24497
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 8:54

مدیرعامل بانک رفاه کارگران؛

دوازدهم فروردین، ُمهر تأییدی بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

دوازدهم فروردین، ُمهر تأییدی بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است
دکتر اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن روز دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده،به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران دکتر اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن روز دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت. متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن روز دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی گرامی باد.

در تاریخ پر افتخار کشور روزهای با شکوهی قرار دارد که بی شک دوازدهم فروردین ماه یکی از این روزهاست. روزی که به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی نام گذاری شده است و یادآور دوره ای درخشان از مبارزات ملت قهرمان و شجاع ایران است. روزی که تلاش های ملت پس از سال ها مبارزه علیه نظام پادشاهی به ثمر نشست و با سرنگونی رژیم استبدادی، حکومت جمهوری اسلامی استقرار یافت. حضور و مشارکت گسترده ملت در پای صندوق های رأی در دوازدهم فروردین ، ُمهر تأییدی بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود که مردم ایران تداوم و حیات آن را تضمین کردند.

اکنون که بیش از چهار دهه از آن ایام می گذرد، دستاوردها و موفقیت های بی شماری در کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است و بر همه ماست تا از این دستاوردها به خوبی مراقبت و پاسداری کنیم و با تلاش مضاعف، همدلی و مشارکت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به “جهش تولید با مشارکت مردم” شده است، به سوی افق های روشن پیش رو گام برداریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.