کد خبر : 24533
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 10:16

رئیس جدید اداره امور شعب استان اردبیل معرفی شد

رئیس جدید اداره امور شعب استان اردبیل معرفی شد
با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاونت شعب، یوسفی قیاسی مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران و جمعی از مدیران و همکاران واحد‌های صف و ستاد در استان، احمدرضا صباغی به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب استان اردبیل معرفی شد.
Print Friendly, PDF & Email

حسن مونسان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جلال خیرخواه مقدم رئیس پیشین این اداره امور شعب، بر تخصص و تجارب مدیریتی احمدرضا صباغی رئیس جدید اداره امور شعب استان اردبیل برای ارائه خدمات مطلوب و پیشبرد اهداف بانک در این استان تاکید کرد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی امسال تاکید کردند، جهش تولید اولویت مهم و اساسی کشور است، افزود: همه ما باید در نبرد اقتصادی موجود، تمام همت خود را به کار بگیریم.

وی افزود: در بسته سیاست اعتباری امسال نیز اولویت اصلی تامین منابع مالی واحد‌های تولیدی است؛ بنابراین اولین و مهمترین کار برای انجام این رسالت، تامین منابع است تا در راستای حمایت از واحد‌های دانش بنیان، سلامت محور و اشتغال آفرین صرف شود.

وی همچنین از برنامه ریزی دقیق در حوزه بین الملل خبر داد و افزود: در اواخر سال گذشته، بانک ملی با برنامه ریزی‌های دقیق و اخذ مجوز‌های لازم توانست در ۱۰ استان صرافی ملی را تاسیس کند تا تجار و تولیدکنندگان در زمینه ارزی بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند و امسال نیز تاسیس صرافی ملی در بقیه استان‌ها بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

معاون امور شعب بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امسال تحت هیچ شرایطی نباید شاهد ناترازی باشیم و مدیریت دارایی و بدهی باید از مهمترین شاخصه‌هایی باشد که باید در بانک به آن عمل شود.

علی اشرف یوسفی قیاسی، مدیر امور شعب منطقه یک کشور در ادامه این مراسم ضمن گرامی داشت شب‌های قدر، از زحمات جلال خیرخواه مقدم رئیس پیشین اداره امور شعب اردبیل تقدیر کرد و گفت: همه همکاران باید اولویتشان جذب منابع باشد. ما زمانی می‌توانیم بازوی توانمند دولت باشیم که از لحاظ منابع دستمان پر باشد.

یاسر عبداللهی، معاون اقتصادی استانداری اردبیل نیز که در این مراسم حضور داشت ضمن تشکر و قدردانی ازمدیران عالی و استانی و همچنین کارکنان بانک ملی ایران در ادامه افزود: بانک ملی ایران مهمترین مجموعه اقتصادی کشور است که با تامین منابع واحد‌های تولیدی و صنعتی، مهمترین رکن در اجرا و تحقق شعار سال است.

پس از پایان مراسم، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاونت شعب بانک ملی ایران به همراه مدیران ارشد استان در بازدید از شعبه میدان سرچشمه اردبیل ضمن گفت و گوی صمیمی با کارکنان این شعبه به اهمیت نقش کارکنان در دستیابی به اهداف عالیه بانک اشاره کردند و وجود همکاران متعهد، متعصب و دلسوز بانک ملی ایران را به عنوان سرمایه و دارایی اصلی بانک نام بردند و از زحمات شبانه روزی همکاران در جهت اعتلای نام بانک ملی قدردانی شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.