کد خبر : 24551
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 13:12

پیام مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز قدس

پیام مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز قدس
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کشور و مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی گفت: روز جهانی قدس، نوید بخش حمایت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین است و این نهضت حق‌طلبانه تا محو کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی از صفحه روزگارادامه خواهد داشت.
Print Friendly, PDF & Email

متن پیام دکتر ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز قدس به این شرح است:

امسال در شرایطی روز جهانی قدس را برگزار می کنیم که چشمان همه جهانیان شاهد اِعمال انواع جنایات علیه صاحبان اصلی سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب اسراییل است. این تجاوز و تعرض یکی از بزرگ‌ترین جنایات و نسل‌کُشی‌های تاریخ را شکل داده است. این فاجعه عمیق انسانی طی ۶ ماه اخیر در فلسطین و بویژه نوار غزه موجب قتل عام بیش از ۳۳ هزار نفر از فلسطینیان که اکثریت آنان زنان و کودکان هستند، جلوه تأسف‌بار و غم‌انگیز دیگری از تضعیف حقوق ملت مظلوم و مقاوم فلسطین رقم زده است.

رجاء واثق داریم در این برهه تاریخی همه‌ انسان های آزادی خواه و صلح جوی جهان خواستار تمهیدات لازم از سوی جامعه جهانی و کشورهای اسلامی‌برای برداشتن گامهای عملی و موثر به سوی تأمین کامل حقوق پایمال شده فلسطینیان و پایان بخشیدن به جنایات هولناک، غم انگیز و تأسف‌بار رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه غربی هستند.

امیدواریم به برکت این ماه شریف، وحدت و انسجام منطقه‌ای، اسلامی و بین‌المللی و تلاش‌های جهانی برای حمایت موثرتر از ملت مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگری تجلی گردد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، که ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برای توجه مسئولانه همه جهانیان به مسئله فلسطین است و به عنوان نقشه‌ راه تحقق آزادی سرزمین فلسطین شریف تعیین گردید، ان‌شاءالله به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) به سرانجام خواهد رسید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس، ایمان دارم این مبارزات تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دارد و ملّت فهیم ایران اسلامی، همراه و همدل با سایر ملل اسلامی، با حضور یک پارچه خود در راهپیمایی روز قدس، فریاد بلند علیه اشغال و تجاوز به ملّت مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.

کارکنان بانک ملی ایران در سراسر کشور نیز با افتخار در کنار مردم فلسطین ایستاده اند و امروز در جهاد علیه رژیم صهیونیست غاصب فعالانه حضور داشته و دسیسه‌های شیطانی آن تروریست‌های کودک‌کش را نقش بر آب خواهند کرد و ان‌شاءالله دوشادوش ملّت فهیم و انقلابی و ظلم‌ستیز ایران اسلامی، در راهپیمایی با شکوه امروز شرکت خواهند کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.