کد خبر : 2679
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 10:59

هالند: گلی که به PSG زدم بهترین گل فوتبالم بود

هالند: گلی که به PSG زدم بهترین گل فوتبالم بود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند، پدیده جوان و گلزن نروژی بوروسیا دورتموند در فصل جاری به خصوص از زمان پیوستن به دورتموند بسیار درخشان ظاهر شده و حالا یکی از آینده‌دارترین جوانان دنیای فوتبال به حساب می‌آید. هالند در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره زیباترین گلی که به ثمر رسانده گل پیروزی‌بخش

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند، پدیده جوان و گلزن نروژی بوروسیا دورتموند در فصل جاری به خصوص از زمان پیوستن به دورتموند بسیار درخشان ظاهر شده و حالا یکی از آینده‌دارترین جوانان دنیای فوتبال به حساب می‌آید. هالند در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره زیباترین گلی که به ثمر رسانده گل پیروزی‌بخش تیمش در مقابل پاری سن ژرمن را به عنوان بهترین گل دوران فوتبالی خود انتخاب کرد.

هالند بعد از ملحق شدن به دورتموند اولین دیدار خود برای این تیم در چمپیونزلیگ را در بازی رفت دورتموند- PSG انجام داد. بازی‌ای که در خانه دورتموند برگزار شد و با دو گل هالند ۲-۱ به سود زردپوشان به پایان رسید.

هالند

هالند در دقیقه ۶۹ گل اول بازی و تیمش را به ثمر رساند ولی نیمار شش دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. در صحنه منجر به گل دوم هالند، درحالیکه جیووانی رینا او را در مقابل دروازه تیمش به دقت مراقبت می‌کرد، ستاره نروژی با دو ضرب سریع موفق شد توپ را از او عبور داده و از بیرون محوطه جریمه به گوشه بالای سمت چپ دروازه بدوزد. هالند این گل را به عنوان زیباترین گل خود انتخاب کرد. دورتموند اما در بازی برگشت در پاریس ۲-۰ شکست خورد تا از صعود به مرحله یک‌چهارم بازبماند.

PSG

هالند در این باره گفت:” گل دومی که در بازی رفت با PSG زدم بهترین گلی بوده که تا حالا زده‌ام. من عاشق چمپیونزلیگم. خوشحالم که بازیکنان PSG بعد از بازی برگشت، ژست مدیتیشن من را تقلید کردند”.

چمپیونزلیگم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.