کد خبر : 2691
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 11:15

بازسازی پل‌های بروجرد با اختصاص ۱۳میلیارد ریال اعتبار

بازسازی پل‌های بروجرد با اختصاص ۱۳میلیارد ریال اعتبار
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از رصدروز ، امین گودرزی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: بر اثر وقوع سیلاب در شهرستان بروجرد چهار پل در روستا‌های رحیم آباد، عباس آباد، سر چقا و ابراهیم آباد تخریب شد که بازسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت. گودرزی اظهار داشت: تاکنون پل روستا‌های رحیمآباد و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از رصدروز ، امین گودرزی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: بر اثر وقوع سیلاب در شهرستان بروجرد چهار پل در روستا‌های رحیم آباد، عباس آباد، سر چقا و ابراهیم آباد تخریب شد که بازسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

گودرزی اظهار داشت: تاکنون پل روستا‌های رحیمآباد و عباس آباد بازسازی شده و پل عباس آباد در دست اجرا است که بعد از اتمام این پل، کار بازسازی پل سرچقا شروع میشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد با اشاره به نهضت آسفالت بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۳ کیلومتر از راه‌های شهرستان بروجرد لکه گیری و آسفالت شده است.

او اضافه کرد: برای انجام نهضت آسفالت در شهرستان بروجرد ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

گودرزی اضافه کرد: روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از جاده‌های اصلی بروجرد – خرم آباد و بروجرد – اراک و همچنین پنج کیلومتر از مسیر روستایی شب ماه و جوجه حیدر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حل و نقل جاده‌ای از حذف پیچ‌ها در مسیر‌های روستایی خبر داد و: تاکنون حذف پیچ‌ها و نقاط پرتصادف در محور‌های ونایی و گندل گیلان انجام شده و در حال حاضر حذف این نقاط پرتصادف در مسیر بروجرد-آبسرده (جاده قدیم) در دست اجرا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.