کد خبر : 2698
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 11:21

دعوت از خیرین برای شرکت در طرح آجر به آجر

دعوت از خیرین برای شرکت در طرح آجر به آجر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرزبان نظری مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با دعوت از خیرین برای شرکت در طرح “آجر به آجر “ برای سهیم شدن در امر مدرسه سازی، از این طرح به عنوان یک طرح تحولی یاد کرد و گفت : اجرای این طرح مشارکت مردمی و حضور بیشتر خیرین را در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرزبان نظری مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با دعوت از خیرین برای شرکت در طرح “آجر به آجر “ برای سهیم شدن در امر مدرسه سازی، از این طرح به عنوان یک طرح تحولی یاد کرد و گفت : اجرای این طرح مشارکت مردمی و حضور بیشتر خیرین را در احداث و تجهیز فضا‌های آموزشی استان به همراه خواهد داشت.

او گفت : حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز، حذف مدارس مخروبه روستایی، بازسازی مدارس شهری با تراکم بالای جمعیتی و … از جمله اهداف اجرای پویش آجر به آجر است.

او بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان جهت عملیاتی شدن طرح تحولی آجر به آجر تاکید کرد و افزود: در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های استان برای حضور پررنگتر خیرین در امر مدرسه‌سازی استفاده شود.

نظری ادامه داد: در این پویش عموم شهروندان با هر میزان درآمد و توانایی مالی که دارند می‌توانند ماهانه به هر میزان که تمایل دارند، در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.

نظری گفت: راه‌های مختلفی برای شرکت در این کمپین مثل پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی با مراجعه به سایت اداره کل نوسازی مدارس و یا مشارکت از طریق مجمع خیرین مدرسه ساز استان وجود دارد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به مشارکت خوب خیرین در جریان زلزله ۷.۳ ریشتری آبان ماه سال ۹۶ استان کرمانشاه داشت و افزود: پس از این زلزله خیرین ۲۳۳ مدرسه با ۹۰۰ کلاس درس در استان ساختند.

او ادامه داد: خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه پس از زلزله ۱۲۲ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در استان کرمانشاه کمک کردند که رقم قابل توجهی است.

نظری سپس با اینکه ۷۵ مدرسه دیگر نیز با حدود ۱۷۰ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در دست ساخت است، گفت: بخش عمده‌ای از این کلاس‌ها تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.