کد خبر : 2811
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399 - 8:43

مجمع عمومی عادی سالانه

مجمع عمومی عادی سالانه
Print Friendly, PDF & Email

صورت های مالی سال ۱۳۹۸ شرکت سمگا به تصویب رسید/ بازده ۱۰۲ درصدی در بازار سرمایه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) در محل هتل فرودگاهی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جلسه اسفندیار حیدری پور مدیرعامل شرکت سمگا گزارش عملکرد هیات مدیره را ارائه کرد و سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ به تصویب سهامداران رسید.
در پایان جلسه مجمع، روزنامه های “دنیای اقتصاد” و “اطلاعات” به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت انتخاب شد.
مدیرعامل شرکت سمگا در گزارش خود به مجمع عمومی به بازده ۱۰۲ درصدی شرکت در بازار سرمایه در پایان سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: ارزش پرتفوی شرکت که ابتدای امسال ۱۴۶ میلیارد تومان بود، در تیر ماه جاری به حدود ۱۸۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.
حیدری پور همچنین با ارائه گزارش سه ماه نخست سال ۹۹ افزود: قیمت سهام شرکت سمگا که تا پایان قبل ۱۵۰۰ تومان بود، در سه ماهه سال جاری به طور متوسط به حدود ۳۳۰۰ تومان رسیده است.
وی تصریح کرد: برخی پروژه های شرکت سمگا تا پایان سال جاری و تعدادی از آنها نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.
این گزارش حاکیست: جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سمگا برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد که در آن حدود ۵۷ درصد سهامداران شرکت داشتند ضمن اینکه این جلسه به صورت زنده (آنلاین) نیز برای صاحبان سهام ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.