کد خبر : 29276
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1404 - 12:38

موفقیت پایدار بانک سپه در گرو مشتری مداری است

موفقیت پایدار بانک سپه در گرو مشتری مداری است
مصطفی پرتوافکنان عضو هیئت‌مدیره بانک سپه در جریان بازدید از چند شعبه این بانک در شهر شیراز، بر فعالیت منسجم، همدلانه و هدفمند کارکنان و رعایت اصول حرفه‌ای مشتری‌مداری تأکید کرد. 
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، پرتوافکنان در بازدید از شعب فلسطین، ملاصدرا، شیرعلی سلطانی، عفیف‌آباد، بلوار بعثت، ستارخان، اردیبهشت و شهید فقیه شیراز، با اشاره به اهمیت رویکرد مشتری‌محوری در نظام بانکی گفت: «بانک سپه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به همکارانی نیاز دارد که با تعهد به اصول مشتری‌مداری، زمینه موفقیت و رشد پایدار بانک را فراهم آورند.»

پرتوافکنان خاطرنشان کرد: بانک سپه با پشتوانه یک قرن حضور مؤثر در عرصه اقتصادی کشور، از مشتریانی وفادار و حرفه‌ای برخوردار است و خدمت‌رسانی شایسته به این قشر ارزشمند، نیازمند فعالیتی هدفمند و حرفه‌ای از سوی کارکنان بانک است.

وی با تأکید بر نقش نیروهای خلاق، خوش‌فکر و با تجربه در پیشبرد اهداف بانک، گفت: «با رفع موانع موجود و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، بستر لازم برای ارائه خدمات بروز و اثربخش به مشتریان در بانک سپه فراهم شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.