کد خبر : 21999
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 7:37

افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی ایران برگزار شد

افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی ایران برگزار شد
مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی ایران با حضور مدیران ارشد بانک و ورزشکاران برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک‌ملی ایران، صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک در این مراسم با بیان اینکه افزایش اتحاد، همکاری و صمیمیت از مهمترین اهداف ورزش است، گفت: در این المپیاد ورزشی، همکارانمان از قومیت‌های مختلف گرد هم جمع شده اند که این مهم نشان از ظرفیت عظیم بانک ملی ایران در سراسر کشور دارد.

وی با بیان اینکه با تدبیر همکاران معاونت منابع انسانی، مسابقات بانوان هم تراز با رقابت‌های آقایان برگزار می‌شود، افزود: لازم است معاونت‌های امور شعب همکاری لازم را درباره اعزام بانوان ورزشکار به مسابقات داشته باشند چرا که ورزش بانوان بانک یکی از تاکیدات مهم مدیر عامل محترم است.

عزیزنژاد در پایان خاطر نشان کرد: در این المپیاد تنها به دنبال کسب یک مقام قهرمانی نیستیم و با اتمام این المپیاد باید شاهد تقویت روابط دوستی و همکاری میان کارکنان باشیم.

ورزش و نشاط برای بانوان بانک یک ضرورت ویژه است

عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز ورزش و نشاط برای بانوان بانک را یک ضرورت ویژه دانست و گفت: نگاه مجموعه بانک بر توسعه منابع انسانی بوده و افزایش تعداد بانوان ورزشکار در دومین دوره المپیاد، نشان دهنده این امر است.

حسن کاظمی با اشاره بر تاکید دکتر نجارزاده بر امر ورزش و نگاه ویژه مدیران ارشد بانک بر حفظ و ارتقای سطح سلامت همکاران اظهار داشت: بر همین اساس این المپیاد‌ها را به همت همکارانم به لحاظ تعداد و کیفیت افزایش و ارتقا خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم شاهد حضور حداقل ۵۰ درصدی بانوان در این المپیاد‌ها باشیم، بیان کرد: حتی در آینده شاهد حضور بانوان در پست‌های کلان مدیریتی بانک خواهیم بود و این امر مورد تاکید مدیریت عامل و دیگر مدیران ارشد بانک است.

وی ضمن قدردانی از خدمات مجموعه بیمارستان بانک در این المپیاد خاطر نشان کرد: پشت این المپیاد چند روزه، یک تیم بزرگ از اداره کل رفاه و درمان است و از تمامی همکارانم در این مجموعه و دیگر بخش‌ها که برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از المپیاد تلاش بی وفقه داشته اند، کمال قدردانی و امتنان را دارم.

حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی هم ضمن گرامیداشت حضور ورزشکاران در سرزمین نور و آفتاب و در کنار محضر شریف علی بن موسی الرضا (ع) گفت: امیدواریم روز به روز شاهد افزایش توفیقات بانوان ورزشکار بانک باشیم و در پایان المپیاد ورزشی، با موفقیت و خاطره‌ای خوش این استان را ترک کنند.

در پایان رییس اداره کل رفاه و درمان بانک هم با اشاره بر افزایش تعداد ورزشکاران و رشته‌های ورزشی در دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک نسبت به دور گذشته گفت: سال گذشته این رقابت‌ها در شش رشته ورزشی و با حضور ۲۰۰ ورزشکار برگزار شد که این دوره ۳۰۰ ورزشکار در هفت رشته با هم به رقابت می‌پردازند.

کمال حاجتی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی پیش از اعزام ورزشکاران به رقابت‌ها اظهار کرد: ورزشکاران بر اساس شایستگی خود در المپیاد ورزشی حضور دارند و امیدواریم رقابت‌ها به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی تاکید کرد: در این دوره شاهد افزایش روحیه نشاط و همدلی میان بانوان همکاران هستیم که امیدواریم آثار آن را در محل کار و برای اعتلای نام بانک ملی ایران ببینیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.