کد خبر : 3079
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 20:48

جشنواره ای که برگزار نشد اما بودجه گرفت

جشنواره ای که برگزار نشد اما بودجه گرفت
Print Friendly, PDF & Email

مدتهاست که استان هرمزگان در فهرست مناطق قرمز کرونایی کشور قرار گرفته و از سوی دیگر با کمال تعجب این شب‌ها شاهد پخش برنامه‌ای تلویزیونی هستیم که جاذبه‌های گردشگری کیش را تبلیغ می‌کند، حال این تناقض آشکار در کجا ریشه دارد؟!

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : مدتهاست که استان هرمزگان در فهرست مناطق قرمز کرونایی کشور قرار گرفته و اخیرا سخنگوی وزارت بهداشت نیز مردم را از سفر به این استان به خصوص جزیره کیش بر حذر داشته است. اما با کمال تعجب این شب‌ها شاهد پخش برنامه‌ای از شبکه دو سیما هستیم که جاذبه‌های گردشگری کیش را تبلیغ می‌کند! حال این تناقض آشکار در کجا ریشه دارد و اصل ماجرا چیست؟

 

بنابه گزارش‌های رسیده با گذشت بیش از یک ماه، نحوه برگزاری جشنواره تابستانی امسال کیش همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از طرفی به خاطر شیوع کرونا برگزاری هرگونه مراسمی ممنوع اعلام شده، و از طرف دیگر سازمان منطقه آزاد کیش دور از چشم کیشوندان، اصناف، هتلداران و مسافران، بودجه‌ای هنگفت به برگزاری جشنواره تابستانی اختصاص داده است، بدون آن که عملا جشنواره‌ای در کار باشد! البته به جز همین برنامه تلویزیونی شبانگاهی که فقط یکی از آیتم‌های پرهزینه این جشنواره صوری است. برنامه‌ای که پیداست حاصل تدوین شتابزده فیلم‌های آرشیوی موجود در جزیره است، آن هم بدون هیچ خلاقیتی با اجرایی ضعیف و پخش ترانه‌های بی ارتباط با موضوع، که یک ماه است هر شب روی آنتن شبکه‌ای سراسری می‌رود و در اوج مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا، امنیت و آرامش منطقه‌ای پرخطر را به رخ مردم می‌کشد! البته همراه با این طنز تلخ که در شب‌های اخیر زیر فشار اعتراضات و انتقادات روزافزون، مجبور شده اند زیرنویس: “به کیش سفر نکنید! ” را هم به آن اضافه کنند! و تلخ‌تر آن که هزینه‌ای میلیاردی نیز صرف این برنامه ضعیف با اهداف کاملا متناقض شده است!​

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.