کد خبر : 3116
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 13:28

عیدی نفت پاسارگارد به سهامداران خود/ کاهش ۱۴۰ میلیاردی هزینه، افزایش ۷۶ درصدی درآمد

عیدی نفت پاسارگارد به سهامداران خود/ کاهش ۱۴۰ میلیاردی هزینه، افزایش ۷۶ درصدی درآمد
Print Friendly, PDF & Email

شرکت نفت پاسارگاد در سال ۱۳۸۲ با هدف اداره و بهره برداری از شش واحد قیرسازی پالایشگاهای تهران،شازند،اراک ،آبادان،تبریز،،شیراز و بندرعباس تاسیس گردید و سقف تولید سالانه ی این واحدها بالغ بر ۳.۴ میلیون تن در سال می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : شرکت نفت پاسارگاد در سال ۱۳۸۲ با هدف اداره و بهره برداری از شش واحد قیرسازی پالایشگاهای تهران،شازند،اراک ،آبادان،تبریز،،شیراز و بندرعباس تاسیس گردید و سقف تولید سالانه ی این واحدها بالغ بر ۳.۴ میلیون تن در سال می باشد.

محصول اصلی شرکت نفت پاسارگاد انواع قیر است که امسال نسبت به سال گذشته توانسته رشد ۱۸ در فروش محصولات قیری خود را به ثبت برساند.

ظهر امروز مجمع عمومی نفت پاسارگارد برای ارائه گزارش عملکرد آن از سوی مدیران این شرکت در حالی برگزار می‌شود که گزارش های امیدوار کننده ای از دستاوردهای این شرکت در سال ۹۸ به گوش میرسد.

بر اساس گزارش های دریافتی میزان هزینه کرد شرکت نفت پاسارگارد در سال ۹۸ به ۷۰ میلیارد ریال رسیده است در حالی که این میزان در سال ۹۷ ۲۱۰ میلیارد ریال بوده است و این یعنی آنکاه این شرکت توانسته با مدیریت صحیح منابع خود در هزینه های جاری شرکت ۱۴۰ میلیارد ریال صرفه جویی را حاصل کند.

در دگرسو درآمد فروش شرکت نیز ۳۸.۰۰۰ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۷ رشد ۷۶ درصدی داشته است. همچنین سود خالص این شرکت با گذشتن از میزان ۲.۵۳۳ میلیارد ریال توانسته نسبت به سال ۹۷ رشد ۱۹۲ درصدی را تجربه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.