کد خبر : 3261
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 13:25

نماینده مجلس: مدرس خیابانی تجربه کافی در حوزه صنعت و معدن دارد

نماینده مجلس: مدرس خیابانی تجربه کافی در حوزه صنعت و معدن دارد
Print Friendly, PDF & Email

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت سابقه و تجربه کافی در حوزه های صنعت معدن و تجارت دارد و گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : «حسن لطفی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره گزینه پیشنهادی وزارت صنعت و معدن اظهار داشت: حسین مدرس‌خیابانی نیروی وزارت صمت و قائم‌مقام معاونت بازرگانی داخلی، مدیرکل برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی بوده و عملکرد مثبتی در این وزارتخانه از خود ارائه کرده و با توجه به سابقه بسیار خوب و تجربه کافی که در حوزه صنعت، معدن و تجارت گزینه مناسبی برای این سمت است و با اقبال نمایندگان مواجه می‌شود.

نماینده مردم رزن خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گزینه پیشنهادی وزارت صنعت مدرس‌خیابانی تجربه و مسئولیت‌های مفید در این حوزه برعهده داشته و در مدت ۳ ماهه سرپرستی خود به‌خوبی توانسته مجموعه را اداره کند به نظر گزینه مناسب است.

وی تصریح کرد: مدرس‌خیابانی در بحث ساماندهی بازار خودرو با توجه به آشفتگی‌هایی‌ موجود در این بازار، عملکرد مناسبی داشت ضمن اینکه وی در حوزه صنعت هم عملکرد خوبی داشته است به اعتقاد من به خوبی می‌تواند از پس مسئولیت این وزارتخانه برآمده و مجموعه  وزارتخانه را به خوبی اداره کند.

«علی جدی» نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم در گفت و گو با ایرنا درباره گزینه پیشنهادی وزارت صنعت و معدن اظهار داشت: حسین مدرس‌خیابانی در مدت ۳‌ماهه که به عنوان سرپرست وزارت صمت در این وزارتخانه حضور داشت،  تلاش‌های زیادی انجام داده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس مدیریت آشفتگی بازار، واردات مواد اولیه تولیدکنندگان را از مهمترین مسائل پیش روی وزارت صمت عنوان کرد و گفت: هنوز بخش عظیمی از این واردات در گمرک باقی مانده است که این موضوع نیازمند پیگیری است.

وی عنوان کرد: بحث دیگر ما در کمیسیون پیگیری حمایت‌های مالی از صنایع توسط بانک‌هاست چرا که اخیرا بانک‌ها بسیاری از این موارد را متوقف کرده‌اند.  ولی در عین حال گزینه پیشنهادی صمت در این مدت ۳ ماهه سرپرستی خود، تلاش‌های خوبی انجام داده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت باید به کمیسیون صنایع بیایند و نمایندگان برنامه‌های وی و اینکه تیم کاری وی را بررسی کنند.

نایب رییس کمیسیون صنایع یادآورشد: بحث‌های فراوانی روی انتخاب تیم وی داریم و بعد از بررسی این مسائل تصمیم‌گیری انجام می‌دهیم.

جدی تصریح کرد: ما در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با آقای مدرس‌خیابانی جلسه داریم و بعد از بررسی برنامه های وی نظر نهایی‌ خود  را اعلام می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.