کد خبر : 3400
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 12:38

شصتمین سالروز تأسیس بانک رفاه با بانکداری دیجیتال

شصتمین سالروز تأسیس بانک رفاه با بانکداری دیجیتال
Print Friendly, PDF & Email

بانک رفاه کارگران در حالی ۲۷ مردادماه امسال ۶۰ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد که می‌توان دهه هفتم از حیات و فعالیت این بانک خوشنام و همیشه مورد اعتماد و احترام مشتریان و حامی کارگران را به تولد دوباره این بار از جنس بانکداری دیجیتال پیوند زد. این بار با استفاده از ایده‌های خلاق، فناوری‌های روز جهان و البته دانش بومی فرزندان این مرز و بوم، فصل تازه‌ای را از رویش دوباره بانکداری در عصر دیجیتال رقم بزند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری دنیای بانک و بیمه؛ بانک رفاه کارگران در حالی ۲۷ مردادماه امسال ۶۰ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد که می‌توان دهه هفتم از حیات و فعالیت این بانک خوشنام و همیشه مورد اعتماد و احترام مشتریان و حامی کارگران را به تولد دوباره این بار از جنس بانکداری دیجیتال پیوند زد. این بار با استفاده از ایده‌های خلاق، فناوری‌های روز جهان و البته دانش بومی فرزندان این مرز و بوم، فصل تازه‌ای را از رویش دوباره بانکداری در عصر دیجیتال رقم بزند.
ماموریت دشوار و البته ممکن با اراده‌ای واحد پیش روی مدیران ارشد بانک رفاه آغاز شده و آنها در تلاش هستند تا با تحول‌آفرینی در سطوح مختلف ارائه خدمات متنوع بانک، اساس فعالیت و ارائه خدمت به مشتریان در یک جمله خلاصه شود، بانک رفاه در دستان شماست؛ بانکی همیشه در دسترس با خدماتی مطلوب و مناسب با نیاز حال و آینده مشتریان.
اگر دهه اخیر بانکداری در ایران را از جنس کلیک کردن بدانیم و بنامیم، دهه آینده دهه بانکداری با یک احساس است، بانکهای نسل آینده بانک‌هایی هستند که خودشان به سراغ مشتریان می‌روند، همیشه با یک اشاره دست می‌توان شعبه بانک را روی گوشی تلفن همراه باز کرد، با یک پیام صوتی یا فرمان تصویری به بانک دستور داد چه کاری را انجام دهد و خلاصه اینکه بانک‌های نسل آتی، بانک‌های در جیب و کیف مشتریان هستند. بانک رفاه می‌خواهد رفاه متفاوتی از خدمات بانکداری دیجیتال را برای مشتریان رقم بزند.
سنگ‌بنای بانکی که هدفش ارائه خدمت به جامعه زحمتکش کارگران و بازنشستگان و مستمری‌بگیران و نقطه اتکای بسیاری از مردم ایران است، در اسفند سال ۱۳۳۷ گذاشته شد. اکنون در دهه هفتم حیات خود مبنای حرکت را در عرصه‌های مختلف خدمات بانکی به ویژه بانکداری دیجیتال بر دو هدف مهم قرار داده است: اوج امنیت و اطمینان خاطر مشتریان در استفاده از طیف گسترده خدمات آنلاین بانک و دوم نهایت رضایت و در دسترس بودن همیشه بانک. از این منظر به تازگی تیم نوسازی core bankng بانک رفاه گام‌های بلندی را برداشته تا به گفته اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل این بانک برای پاسخ شایسته به نیاز مشتریان بستر لازم جهت استفاده از بانکداری دیجیتال فراهم شود. بالاترین مقام اجرایی بانک رفاه به درستی معتقد است: برای استفاده از تکنولوژی های جدید، باید ضمن بهره‌گیری از مشاوران و متخصصان برون سازمانی، مدیریت زمان باید مد نظر قرار گیرد. للـه‌گانی می‌گوید: هر چقدر که بتوانیم فرآیند ها را به لحاظ زمانی کوتاه‌تر کنیم به کیفیت کار کمک می‌کند و یکی از راهکارهای مدیریت زمان، استفاده از نیروی متخصص و پیشبرد کارها به صورت موازی است.
• نبض آینده نگری در رفاه می‌زند!
آینده‌نگری بانکداران ایجاب می‌کند تا آنها رضایت مشتریان، دسترسی برخط به خدمات بانکی و فرصت‌های ایجاد شده در دنیای بانکداری دیجیتال را جدی‌تر بگیرند و از اکنون برای آینده بانک تصمیم‌ بگیرند. نبض تحولات بانکی در بانک رفاه کارگران هم متفاوت می‌زند و آنها در برنامه‌ریزی خود آیند‌ه‌نگری را در اولویت قرار داده‌اند؛ چرا که خوب می‌دانند مدل کسب و کار‌های آینده درحال دگرگونی و یک انقلاب است به ویژه با شیوع ویروس کرونا، انتظار برای رقابت بر اساس مدل‌های کسب و کارهای سنتی بانکی منطقی نیست. افزون بر اینکه محیط کسب و کار بانک‌ها و تجارت آینده را فناوری‌هایی چون بلاکچین، ارزهای مجازی و بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی تعیین می‌کنند. بانک رفاه در نقشه راه خود در آستانه جشن گرفتن ۶۰ سالگی‌اش، در حال تدوین یک سند تحول دیجیتال است، سندی که نقشه راه آینده بانک را بر اساس مدل‌های کسب و کار فین‌تک‌ها و استارتاپ‌های مالی و بانکی روشن می‌سازد. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که دوران بانکداری بسته و سنتی خیلی وقت است تمام شده و در عصر بانکداری مدرن و باز، مشتریان خدمات اختصاصی و حتی ویژه‌تری را طلب می‌کنند، از این منظر بانک رفاه درصدد در انداختن طرحی نو در بانکداری دیجیتال و مدرن است.
• پازل‌های بانکداری دیجیتال بانک رفاه
هدف‌گذاری بانک رفاه، تکمیل پازل‌های لازم برای حرکت پرشتاب و مطمئن در حوزه بانکداری دیجیتال است، از جمله توسعه سامانه‌های بانکداری اینترنتی ، تحول بنیادین در حوزه core banking، افزایش امنیت اطلاعات مشتریان، توسعه خدمات کارت‌های بانک رفاه، ارائه خدمات پرداخت از طریق سیستم NFC گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، سامانه مجازی بانکداری شرکتی و اختصاصی و در یک کلام بانکداری دیجیتال جامع که بتواند به خلق ارزش‌های ویژه برای مشتریان بانک رفاه کمک کند.
بانک رفاه در آستانه جشن تولدی دیگر به تولدی دوباره از جنس بانکداری دیجیتال برای مشتریان وفادار و جذب مشتریان جدید با خدمات متمایز می‌اندیشد و در این مسیر گام‌های محکمی برداشته شده که ثمره آن به تدریج رونمایی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.