کد خبر : 3505
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 15:16

دستیابی به رکورد تولید در واحد تاندم میل نورد سرد

دستیابی به رکورد تولید در واحد تاندم میل نورد سرد
Print Friendly, PDF & Email

مدیر ناحیۀ نورد سرد از کسب رکورد تولید در خط تاندم میل نورد سرد در مردادماه ۱۳۹۹ خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : بهــزاد بهادرانی ضمـن تأیید این خبـر گفت: با حمایت خطوط بالادست و پاییندست و واحدهای پشتیبانی، همکاران خط تاندم میل نورد سرد با تولید ۱۲۷ هزار  و ۵۷۳ تن در مردادماه سال جاری افتخاری دیگر  آفریدند.
وی با بیان اینکه رکورد تولید قبلی این خط ۱۲۶ هزار  و ۲۰۰ تن بوده و در خردادماه سال ۱۳۹۸ به ثبت رسیده است، کسب این موفقیت را در سال جهش تولید به مدیریت ارشد و تمامی کارکنان شرکت تبریک گفت.
مدیر ناحیۀ نورد سرد با تأکید بر اینکه برای دستیابی به این رکورد هیچگونه سرمایهگذاری جدید صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در شرایط خاص تحریمها و شیوع بیماری کرونا، مجاهدت کارکنان و تلاش و هماهنگی آنها در خطوط فوق،  در کنار افزایش تولید، تولید سایر گریدهای سخت مانند تسمۀ بستهبندی در این ماه به میزان ۱۶۰۰ تن را  نیز   به  بار  آورد.
وی در ادامه تصریح کرد: تولید ۱۵۰۰ تن محصول ضخامتهای نازک ۰.۵-۰.۴ میلیمتر برای کلافهای صادراتی در این ماه نیز قابلتوجه است که ارزش افزودۀ بالایی برای شرکت به همراه داشته است.
بهادرانی اظهار امیدواری کرد در روزها و ماههای پیش رو از سال جهش تولید،  با همدلی بیشتر کارکنان شرکت، بهویژه همکاران ناحیۀ نورد سرد،  روند روبهرشد تولید و قطع هرچه بیشتر وابستگیها به واردات محصولات خاص در شرایط تحریم ادامه یابد و شرکت فولاد مبارکه علاوه بر تأمین حداکثری نیاز بازارهای داخل، با صادرات محصولات نورد سرد برای کشور ارزآوری داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.