کد خبر : 3513
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1399 - 9:41

خدمات ویژه محرم در پیام رسان آیگپ محیا شد

خدمات ویژه محرم در پیام رسان آیگپ محیا شد
Print Friendly, PDF & Email

باتوجه به ضرورت برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا، پیام رسان آیگپ برای حفظ سلامت عزاداران حسینی و بهره‌مندی آنها از این ایام، اقدام به راه‌اندازی سرویس ویژه محرم کرده است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : در این سرویس ویژه که از شب اول محرم در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. هر شب از ساعت :۲۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰ مراسم هیات فاطمیون و جنت‌ العباس از مسجد مقدس جمکران و ورزشگاه تختی قم به صورت اختصاصی و زنده پخش می‌شود. پخش زنده اجرای تعزیه در پهنه رودکی بعد از نماز مغرب و اعشاء از دیگر امکاناتی است که این پیام رسان محیا کرده است.

در سرویس ویژه محرم آیگپ کاربران به راحتی می‌توانند به زیارت عاشورا به صورت متنی و صوتی دسترسی داشته باشند، با بات نوای مداحان به مداحی‌های مورد علاقه خود دست پیدا کنند و معلومات مذهبی خود را در بازی زنجیر محک بزنند.

کانال ویژه محرم حاوی مداحی‌های متنوع و سخنرانی‌های به روز نیز از دیگر امکانات این سرویس است. تعرفه اینترنت آیگپ یک سوم محاسبه می‌شود و از نظر هزینه نیز برای کاربران بسیار به صرفه است.
علاقمندان می‌توانند اپلیکیشن آیگپ را با مراجعه به سایت این پیام رسان به آدرس www.igap.net و یا مارکت‌های معتبر دانلود کنند و یا عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.