کد خبر : 396
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 11:27

اهدای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال کمک نقدی کارکنان فولاد مبارکه به هموطنان سیل‌زده

اهدای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال کمک نقدی کارکنان فولاد مبارکه به هموطنان سیل‌زده
Print Friendly, PDF & Email

در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از جنوب کشور، مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه با درک صحیح از شرایط هموطنان سیل‌زده در فصل سرد سال، با راهبردهای مدیریت ارشد شرکت در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی همراه شدند و با تخصیص بخشی از حقوق خود به یاری آن‌ها شتافتند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر ، معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه با بیان این مطلب گفت: یکی از محوریترین موضوعات مطرحشده در قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خداست و بیش از ۱۰۰ آیه دربارۀ این موضوعات نازل شده است. از این رو و با توجه به باور کارکنان شرکت به آموزههای دینی و اخلاقی، پس از این که از سوی مسئولان ستاد بحران و هلالاحمر کشور، اقلام موردنیاز هموطنان سیلزده معرفی شد، گروه فولاد مبارکه برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.
عباس اکبری محمدی افزود: به درخواست کارکنان در کوتاهترین زمان ممکن تمهیدات لازم برای جمعآوری کمکهای نقدی همکاران اندیشیده شد تا انفاق کنندگان بتوانند با تخصیص بخشی از حقوق خود در راه رضای خالق و هموطنان شریف سیلزده اقدام نمایند.
معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در ادامه از جمعآوری ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال کمک نقدی از محل تکمیل برگههای منتشرشده در نواحی شرکت و کسر از حقوق کارکنان خبر داد و افزود: بهطور قطع تا پایان بهمنماه، مبالغ اهدایی سایر کارکنان نیز به این مبلغ افزوده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه علاوه بر کمک نقدی مدیریت و کارکنان خود با تخصیص چند دستگاه کامیون و تریلر دیوارهدار به هلالاحمر و ادارۀ کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای ارسال کمکهای غیرنقدی مردم شریف استان و آمادهسازی ۵۵۸۰ دست کاپشن مردانه در این امر خداپسندانه مشارکت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.