کد خبر : 4073
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1399 - 20:09

معاون قضایی دادستانی کل کشور: از واردات محصولات قابل‌ تولید در کشور، سختگیرانه جلوگیری می‌کنیم

معاون قضایی دادستانی کل کشور: از واردات محصولات قابل‌ تولید در کشور، سختگیرانه جلوگیری می‌کنیم
Print Friendly, PDF & Email

معاون قضایی دادستانی کل کشور از ظرفیت‌ها و خطوط تولید بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولیدکننده قطعات خودرو بازدید کرد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , سعید عمرانی، معاون قضایی دادستانی کل کشور در بازدید از گروه قطعه‌سازی کروز، با خطوط تولید، نحوه فعالیت‌ها، مدیریت بهره‌وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شد.

معاون قضایی دادستانی کل کشور با تاکید بر اینکه وظیفه دستگاه‌های قضایی و اجرایی برای تحقق جهش تولید حذف موانع پیش‌رو است، تصریح کرد: مدیران مزاحم و قوانین مزاحم از مشکلات تولید هستند و باید شناسایی شوند چرا که برخی مدیران در کنار مقررات مزاحم با کم کاری، عدم شجاعت و تصمیم گیری به موقع، تولیدکننده را زمین گیر می‌کنند و با شرایط اقتصادی کشور هماهنگ نیستند.

عضو قرارگاه جهش تولید با اشاره به حذف موانع مذکور در سالی که مزین به جهش تولید است تا چرخ تولید به خوبی و با سرعت در گردش باشد، اظهارکرد: با استفاده از قوانین و مقررات و ظرفیت‌های قوه قضاییه، آمادگی صد درصدی برای حمایت از تولیدکنندگان را اعلام کردیم و قطعه سازان نیز از این حمایت مستثنی نیستند. در بازدید از کروز نمونه‌ای از جهش تولید را مشاهده کردم و امیدوارم در تمامی صنایع، سرعت و میزان تولید داخل به همین شکل افزایش یابد. جهش نامتعارف نرخ ارز بخشی از جنگ اقتصادی است و از بین رفتن این حباب در گرو ادامه و افزایش تولید است.

عمرانی از صنعت قطعه سازی به عنوان یکی از صنایع مهم در خط مقدم جنگ اقتصادی نام برد و اظهار کرد: قطعه سازی از استراتژیک‌ترین مراحل تولید در روند خودکفایی، رونق و جهش تولید است. ما به سمتی حرکت می‌کنیم تا میزان داخلی سازی صنایع اعم از خودرو و… افزایش یابد. کروز این استعداد را داراست و مراحل بسیاری را طی کرده تا توانسته حتی قطعات پیچیده در سیستم الکترونیک، ایربگ، کامپیوتر خودرو و… را بومی سازی و تولید کند که این نقطه قوت و نوید بخش دستیابی به خودکفایی کامل در آینده نزدیک است.

عضو قرارگاه جهش تولید ضمن قدردانی از مدیران کروز که در این شرایط اقتصادی بیش از ۱۲ هزار جوان متخصص را بکار گرفته و خانواده‌های آن‌ها تحت پوشش هستند، تصریح کرد: احساس غرور کردم که جوانان کشورمان در چنین مجموعه‌ای با سطح بالای کیفیت، اشتغال دارند.

عمرانی ادامه داد: اعتقادم این است کسانی که در سطح پیشرفته تولید مشارکت دارند، افراد صاحب نظری هستند تا در سطح کلان و در فعالیت‌های دارای ضعف تولید به ما این مشاوره دهند. هدف ما رفع موانع و مشکلات صنعتی کشور است تا به تعداد نیروی انسانی در بحث اشتغال و میزان تولید افزوده شود.

این مقام قضایی اظهار کرد: در حوزه حمایت از تولید شاخه‌های متفاوتی ایجاد کردیم و یکی از این مسائل مطابق با دستور مقام معظم رهبری و دولت، جلوگیری سختگیرانه با واردات محصولات قابل تولید در کشور است.

 

 عناوین مهم تاکیدات معاون قضایی دادستانی کل کشور در بازدید از گروه قطعه‌سازی کروز به شرح ذیل است:

مدیران مزاحم و قوانین مزاحم از مشکلات تولید هستند.
با استفاده از قوانین و مقررات و ظرفیت‌های قوه قضاییه، آمادگی صد درصدی برای حمایت از تولیدکنندگان را اعلام کردیم و قطعه سازان نیز مستثنی نیستند.
قطعه سازی از استراتژیک‌ترین مراحل تولید در روند خودکفایی، رونق و جهش تولید است.
هدف قوه قضاییه رفع موانع و مشکلات صنعتی کشور است تا به تعداد نیروی انسانی در بحث اشتغال و میزان تولید افزوده شود.
مطابق با دستور مقام معظم رهبری و دولت، از واردات محصولات قابل تولید در کشور سختگیرانه جلوگیری می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.