کد خبر : 4092
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 11:55

درمدار رفاه و خدمت و ارزش آفرینی

درمدار رفاه و خدمت و ارزش آفرینی
Print Friendly, PDF & Email

۹ ماه از آمدن مدیریت جدید بر بانک رفاه کارگران میگذرد. در طول این مدت بانک رفاه توانسته هم در حوزه خدمات و تنوع آن‌ها به مشتریان و هم به لحاظ عملکردی در صورت های مالی خود عملکرد خوبی را از خود بجای بگذارد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, درحال حاضر این بانک در ۱۴ طرح مختلف به قشر هدف خود یعنی کارگران زحمتکش خدمات ارائه میدهد و توانسته اعتماد آنان را از قبل بیشتر جلب کند که گواه آن افزایش آورده نقدی مشتریان این بانک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.