کد خبر : 5002
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 4:48

مرکز تحقیقات و نوآوری کروز به عنوان شتابدهنده تخصصی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد

مرکز تحقیقات و نوآوری کروز به عنوان شتابدهنده تخصصی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد
Print Friendly, PDF & Email

شرکت مرکز تحقیقات و نوآوری کروز به تازگی با امضای تفاهمنامه ای مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , هلدینگ کروز با سابقه ۴۰ ساله در عرصه صنعت خودرو، در اقدامی جدید با ایجاد شرکت مرکز تحقیقات و نوآوری کروز حوزه فعالیت خود را گسترش داده و در زمینه فناوری های صنعت خودرو، هوش مصنوعی و دارو به تحقیق و نوآوری پرداخته است.

اکنون مرکز شتابدهنده تخصصی کروز به عنوان یک شرکت دانش بنیان مطابق امضای تفاهم نامه ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدت سه سال مورد حمایت آن قرار گرفت.

گفتنی است مرکز تحقیق و نوآوری شرکت کروز در زمینه فناوری های صنعت خودرو، اکنون به بزرگترین مجموعه تحقیق و نوآوری در خاورمیانه تبدیل شده و با ایده پردازی، طراحی و تولید قطعات جدیدی که در صنعت خودرو امروزه مطرح می باشد و آینده به آن سمت می رود، پیشتاز در صنعت خودروی خاورمیانه است. بدین منظور با سرمایه گذاری سه میلیون دلاری، فضای ۲۴۰۰ متری مطابق با استانداردهای مراکز تحقیقاتی دنیا، با جدیدترین تجهیزات آماده سازی شده است که به زودی افتتاح می گردد.

هلدینگ کروز به این موضوع اعتقاد دارد که همکاری بین صنعت و دانشگاه ها باید تقویت شود و در این راستا از سال گذشته با سه دانشگاه صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران همکاری دارد و توانسته با همت جوانان نخبه و دانشگاهی، بسیاری از قطعات استراتژیک و هایتک خودرو که روزی بومی سازی آن رویایی بیش نبود، به خودکفایی برساند. هم اکنون ۲۵۰ نفر از نخبگان کشور در مرکز تحقیقات کروز مستقر هستند و این شرکت با اشتغال ۱۲۵۰۰ نفر، بزرگترین قطعه ساز کشور است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.