کد خبر : 5452
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 15:35

نماینده مردم نهاوند: تلاش کروز در جهت تولید و اشتغالزایی محسوس است

نماینده مردم نهاوند: تلاش کروز در جهت تولید و اشتغالزایی محسوس است
Print Friendly, PDF & Email

تلاش قطعه سازی کروز در راستای تولید و اشتغال کاملا محسوس است و این امر نشان از مدیریت اجرایی موفق این قطعه سازی به شمار می رود.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , دکتر شهبازی نماینده مردم شریف نهاوند و عضو کمیسیون بودجه در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره ۲ شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد. در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، شهبازی و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

علیرضا شهبازی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: امروز توفیقی نصیب شد تا در جمع کارگران و مدیران مجموعه کروز حضور پیدا کنیم، محیط کاری کروز تشکیل شده از یک جمع دوستانه، برادری و اتحاد با یکدیگر که این موضوع بسیار ارزشمند است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم در کنار قطعه سازی کروز در جهت حل مشکلات آنان نقش مثبتی ایفا کنیم. شهبازی با بیان اینکه سال ها در جایگاه مدیریت، ارزش کار اجرایی و یک چنین سازماندهی بزرگ و بهرور را می‌دانیم، تصریح کرد: تلاش کروز در راستای تولید و اشتغال کاملا محسوس است و این امر از مدیریت اجرایی موفق این قطعه سازی حکایت می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به منویات رهبری در خصوص حمایت از تولید و اشتغازایی اظهارداشت: مجموعه هایی مانند کروز می توانند در زمینه های اشتغال و تولید نقش آفرینی موثری داشته باشد که هم اکنون نیز این شرایط حاکم است. وی خاطرنشان کرد: بطور مجلس شورای اسلامی در جایگاه قانون گذاری از تمام کسانی که در راستای تولید و اشتغالزایی قدم بر می دارند حمایت خواهد کرد و رفع مشکلات آنان را در اولویت قرار خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.