کد خبر : 5546
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1399 - 10:49

بهترین هتل‌ های اصفهان از نظر مسافران

بهترین هتل‌ های اصفهان از نظر مسافران
Print Friendly, PDF & Email

نصف جهان لقبی است که شهر اصفهان از دیر‌باز به آن شهره بوده است. وجود بیش از شش‌هزار اثر و بنای تاریخی در مکان‌های دیدنی طبیعی و تفریحی این شهرت را به وضوح نشان می‌دهد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , این شهر پر‌آوازه ایران، هر‌ساله میزبان بسیاری از مسافران از سراسر دنیا است. اصفهان یکی از شهر‌های ایران با آمار بالای گردشگری و توریستی محسوب می‌شود. دیدنی‌های شهر به‌حدی زیاد و متنوع است که هر مسافری را حداقل برای چند روز متوالی مجذوب خود می‌کند. مسافرت به اصفهان می‌تواند بسیاری از جنبه‌های یک مسافرت را کنار هم برای میهمانان خود فراهم کند.

 

لذت تماشای آثار و ابنیه تاریخی از یک‌سو و دیدنی‌های تفریحی و طبیعی شهر از سوی دیگر هر نوع سلیقه‌ای را برای مسافرت به اصفهان راضی نگه می‌دارد.

از آن‌جا که اصفهان یکی از شهر‌های با جمعیت بالای گردشگران به‌حساب می‌آید، خدمات و امکانات مسافرتی زیادی نیز در آن آماده شده است. از جمله مهم‌ترین این امکانات می‌توان به هتل‌ها و محل‌های اقامت و امکانات رزرو هتل اصفهان در این شهر اشاره کرد. هتل‌های زیادی خدمات اسکان و اقامت را به مسافران این شهر ارائه می‌کنند؛ تنوع این مکان‌ها هم بسیار زیاد است. مسافران برای اقامت خود می‌توانند از بین هتل‌های گران‌قیمت تا اقتصادی، چند‌ستاره یا قدیمی و نوساز محل مناسبی را برای خود انتخاب کنند.

 

انتخاب و رزرو هتل اصفهان

انتخاب از بین هتل های اصفهان می‌تواند کار سختی باشد؛ به همین علت می‌توان از فاکتور‌های خاصی برای تحقیقات استفاده کرد. یکی از این فاکتور‌ها نظر مسافرانی است که قبلا از خدمات آن هتل استفاده کرده‌اند. شما به آسانی می‌توانید از نظرات دیگران سطح خدمات و امکاناتی را که هتل ارائه می‌دهد، شناسایی کنید و متوجه هم‌خوانی آن با توقعات خود شوید. این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌ های اصفهان از نظر مسافران را بررسی کنیم. اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارید و می‌خواهید با رزرو هتل اصفهان خود باری از وظایف خود حین سفر کم کنید، تا انتهای این مطلب را با ما همراه باشید.

هتل ستاره اصفهان

یکی از هتل‌‌های خوب اصفهان که در موقعیتی بسیار خوب قرار دارد، هتل ستاره است. مهمانان این هتل به‌آسانی می‌توانند تا میدان نقش جهان و بازار بزرگ اصفهان قدم بزنند. هتل ستاره از جمله هتل‌هایی محسوب می‌شود که نظر مثبت بسیاری از مسافران را گرفته و رضایت آن‌ها را جلب کرده است. هتل ستاره قبلا با نام هتل صدف فعالیت می‌کرد که بعد از باز‌سازی، نام آن به این اسم تغییر کرد. فضای هتل بعد از باز‌سازی، مدرن و درعین‌حال با ترکیبی از فضای سنتی آماده شده است. رفتار خوب کارکنان نیز قطعا از فاکتور‌های امتیاز‌دهی مسافران به این هتل به‌شمار می‌رود. تنوع رستوران‌های خود هتل هم میهمانان را از مراجعه به رستوران‌های دیگر کاملا بی‌نیاز می‌سازد.

هتل خواجوی اصفهان

هتل سه ستاره خواجو با حدود ۱۱۴ واحد اقامتی در شش طبقه آمادگی پذیرایی از میهمانان عزیز را دارد. از مزایای فوق‌العاده هتل نزدیکی آن به زاینده‌رود و بسیاری از مکان‌های تاریخی و تفریحی است. پرسنل خوب هتل و رفتار محترمانه ایشان از جمله ویژگی‌هایی هستند که بسیاری از مسافران به آن اشاره می‌کنند.

هتل پارسیان کوثر

اگر دنبال رزرو هتل اصفهان هستید که همه‌چیز را کنار هم داشته باشد، هتل پنج ستاره پارسیان کوثر چنین شرایطی دارد. این هتل با فضای لوکس خود، موقعیت مکانی عالی آن و مهمانداری فوق‌العاده قطعا در لیست هتل‌های موردعلاقه مسافران خواهد بود. این هتل که قبلا با نام هتل شرایتون معروف بود، یکی از هتل های اصفهان است که سابقه ظولانی در ارائه خدمات به مسافران دارد.

هتل آسمان اصفهان

هتل ۱۳ طبقه آسمان، با ارتفاع بلند خود شما را در آسمان اقامت خواهد داد. یکی از دلایل شناخته شدن این هتل، رستوران گردان این هتل است. امکانات ارائه شده در این هتل به‌روز و مدرن هستند و و فضای لوکس و دل‌چسب آن خاطرات فروانی را برای مسافران همراه خواهد داشت. هتل آسمان حوالی پل فلزی واقع شده و یکی از هتل‌هایی است که اغلب مسافران نظرات خوبی درباره اقامت‌شان در این هتل دارند.

هتل زهره اصفهان

این هتل سه ستاره که در سال ۱۳۹۷ برای ارائه خدمات بهتر باز‌سازی شده است در خیابان فردوسی قرار دارد. موقعیت مکانی خوب هتل برای نزدیکی به مرکز شهر مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. پرسنل هتل هم قطعا در نظرات خوب مسافران قبلی این هتل نقش بسیار مهمی داشتند.

کلام آخر

گشت‌و‌گذار در شهر تاریخی اصفهان حتما نیاز به چند ‌روز متوالی خواهد داشت. به همین دلیل استفاده از یک هتل خوب می‌تواند در کلیت سفر و چگونگی آن تاثیر‌گذار باشد. پس منطقی است قبل از رزرو هتل اصفهان برای آن وقت بگذاریم و تحقیق کنیم. یکی از راه‌های خوب برای این تحقیق استفاده از نظرات مسافران قبلی است. این نظرات معمولا از دل واقعیت‌های سفر‌های قبلی به‌دست می‌آید و می‌تواند قبل از سفر دید خوبی به دیگر مسافران برای آینده بدهد.

منبع : رزرو هتل در اصفهان سایت Alibaba.ir

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 24 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.