مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسۀ هماندیشی مدیران مراکز خدماتی تصریح کرد:
راهبرد فولاد مبارکه توسعۀ سبد محصولات و حمایت از صنایع مختلف
جلسۀ هماندیشی مدیران مراکز خدماتی فولاد مبارکه روز چهارشنبه ۱۵ بهمنماه همزمان با سالروز خجستۀ میلاد حضرت فاطمۀ زهرا (س) و با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، معاونان و مدیران حوزۀ فروش و بازاریابی و جمعی از مدیران این مراکز در محل برگزاری همایشهای مجموعۀ فرهنگی ورزشی فردوس فولاد مبارکه برگزار شد.
به گزارش پشت پرده , حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در این جلسه گفت: راهبرد فولاد مبارکه توسعۀ سبد محصولات و حمایت از صنایع مختلف و تولیدکنندگان کشور بوده است. به همین منظور، سبد محصولات خود را در طول سالهای گذشته، ازنظر کمی و کیفی توسعه داده و حتی به دنبال راهاندازی خطوط جدید برای تأمین پایدار و کامل ورقهای فولادی موردنیاز صنایع است.
وی تأکید کرد: در همین خصوص، مراکز خدماتی فولاد مبارکه نیز باید با استراتژیهای فولاد مبارکه در جهت حمایت از صنایع خرد همگام باشند و برنامهها و اهداف خود را در همین راستا تدوین و اجرا کنند.
به گفتۀ مدیرعامل فولاد مبارکه، مأموریت اصلی مراکز خدماتی این شرکت تأمین کالای موردنیاز شرکتهای کوچک کشور و ارائۀ خدمات موردنیاز به مشتریان در اقصی نقاط میهن اسلامی است.
مهندس عظیمیان با اشاره به تحریم خود و شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه جزو معدود شرکتهایی است که در ایران تاکنون سه مرتبه از طرف آمریکا مورد تحریمهای ثانویه قرار گرفته و خوشبختانه علیرغم این تحریمها توانسته با تمام توان به تولید و افزایش ظرفیت خود ادامه دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به صندوق دولت را یکی دیگر دستاوردهای فولاد مبارکه در شرایط تحریم دانست و اظهار امیدواری کرد این شرکت در آینده نیز بتواند بهمنظور خدمت به کشور و حمایت از دولت، پرتوانتر از همیشه به کار تولید و صادرات همت گمارد.
این گزارش حاکی است در ادامۀ این جلسه، مدیران هلدینگ آتیه و متیل و برخی شرکتهای مراکز خصوصی به ارائۀ دیدگاههای خود و چالشهای پیش روی بازار بهویژه مشکلات موجود برای خردهفروشی و تأمین نیاز شرکتهای کوچک و تولیدکنندگان خرد پرداختند.
بیشتر مشکلات به توزیع نامناسب کالا، محدودیت در بازار و عدم تکمیل ظرفیت تولید سایر شرکتهای تولیدکننده ورقهای فولادی مربوط است
در ادامه، طهمورث جوانبخت، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تقریبا ظرفیت تولید ورقهای فولادی و میزان تقاضا در کشور ما برابر است و کمبود آنچنانی ندارد.
وی بیشتر مشکل موجود را شیوۀ توزیع کالا و محدودیت در بازار و عدم تکمیل ظرفیت تولید سایر شرکتهای تولیدکنندۀ ورقهای فولادی در کشور دانست و تصریح کرد: جهت رفع این مشکلات لازم است موانع موجود بر سر راه تولید با حداکثر توان در شرکتهای تولیدکنندۀ ورق فولادی برطرف شود و امکان عرضۀ مستقیم و حذف موانع موجود فراهم آید.
وی گفت: با پیگیری مکرر و همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، مشکلات و چالشهای موجود برطرف شده و انشاءالله در آیندۀ نزدیک، سایر مشکلات نیز با همکاری و همدلی برطرف خواهد شد. درعینحال نیاز است مراکز خدماتی بیشازپیش جهت شناسایی مصرفکنندگان خرد تمامی نقاط کشور و تأمین نیاز این کارگاهها و شرکتها با حداکثر توان اقدام کنند. ضمن اینکه فولاد مبارکه و بهطور مشخص معاونت فروش و بازاریابی شرکت این آمادگی را دارد که تا حد امکان با توجه به شرایط و دستورالعملهای اعلامشده، نیاز این شرکتها را تأمین کند.
در بخش پایانی این جلسه و پس از تحلیل وضعیت بازار، با توجه به چالشهای مطرحشده، راهکارهای بهینهسازی شرایط موجود از سوی حاضران مورد بررسی قرار گرفت.
برچسب ها :حمیدرضا عظیمیان ، راهبرد فولاد مباركه ، فولاد مباركه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰