کد خبر : 6541
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 7:17

تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه

تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه
Print Friendly, PDF & Email

شرکت فولاد مبارکه عصر دیروز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) با مشارکت شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه و با حمایت خیران این مجموعه ۲۰ میلیارد ریال کمک کرد تا زمینه آزادی زندانیان محکومان مالی از زندان های استان اصفهان فراهم شود.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, در پایان این برنامه تلویزیونی و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه، لوح تقدیری به پاس خدمات این شرکت با امضاء اسدالله گرجی زاده، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان، محمود ضیائی فرد، مدیر کل زندان‌ها و محمد رضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان به حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده است:

«نیکوکار ارجمند: جناب آقای دکتر حمیدرضا عظیمیان

اکنون که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حالمان شده و مقدرات ذات اقدس احدیت بر این تعلق یافته تا توفیق خدمت به قشری آسیب دیده نصیبمان شود، خدای متعال را بی نهایت شاکر و سپاسگزاریم.

ار جنابعالی که با تبلور ایثار و سخاوت طبع نسبت به کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان به اوج تکوین این خصائص متعالی نائل آمده‌اید، به رسم اکرام و احترام و به مصداق آیه شریفه شصت سوره توبه از این عمل خیرخواهانه -و با عنایت به اینکه خدمت به خلق عین عبادت خالق است- این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه و سخاوتمندانه شما می‌گردد.

امید آن داریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همیشه سربلند و پیروز باشید.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.