کد خبر : 6964
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 7:42

انتقاد شدید روحانی از نامزدهای انتخابات از مریخ آمده‌اید؟

انتقاد شدید روحانی از نامزدهای انتخابات از مریخ آمده‌اید؟
روحانی تاکید کرد: "با شعور مردم بازی نکنید. ملت ایران ملت بزرگی است. همه این افراد (کاندیداها) انگار در ایران نبوده‌اند و از کره مریخ آمده‌اند."
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت به تندی از حملات به دولتش توسط نامزد های انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد. او گفت “در این انتخابات به انقلاب جفا شده است.”

حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در نشست هیات دولت با بیان اینکه ایام مهمی پیش روی مردم ایران است و این ایام انتخابات با حواشی و اتفاقاتی که برخی به طور طبیعی و برخی به طور غیر طبیعی به همراه دارد، گفت: «اساس انقلاب ما از سال ۴۱ تاکنون برای این بوده که مردم شاهد نظام اسلامی باشند که بخش مهم آن اخلاق است و نظام اسلامی درست شد تا اخلاق اسلامی حاکم شود.»

او افزود: “این بخش در این روزها صدمه جدی دیده و آغاز اخلاق راستگویی و وفای به عهد است و آغازش این است که حقیقت و واقعیت ها را که در روی زمین اجرا شده تحریف نکنیم که اگر به عکس و ناصحیح گفته شد و اذهان مردم را طوری مشوش کند که مردم از اصل نظام دچار تردید شوند اخلاق زیر پا گذاشته شده است و انتخابات مهم است ولی از انتخابات مهم تر اخلاق است.”
روحانی گفت: «اگر در این ۴۲ سال گذشته همه جفا و ظلم باشد، خب پس برای چه انقلاب کردیم؟»

او افزود: «این که می‌گوییم هیچ کاری نشده در این ۸ سال، ظلم به مردم است. بسیاری از زیر ساخت‌ها، کشاورزی و فضای مجازی دست مردم است. چرا به ملت توهین می‌کنید؟»

رییس جمهور با اشاره به آمارهای ارائه شده در مناظره ها گفت: «آمار باید درست باشد. آمار را برخی طوری می‌گویند که از کل نقدینگی کشور بیشتر است، این آمار دروغ است. واقعیت را نمی‌شود بهم زد.»

او افزود: “در این مناظرات انگار همه بی‌ایراد هستند و فقط دولت ایراد دارد. در این انتخابات فهمیدیم همه جای کشور همه بی‌نقص هستند و فقط اشکال از دولت است!”

روحانی تاکید کرد: “با شعور مردم بازی نکنید. ملت ایران ملت بزرگی است. همه این افراد (کاندیداها) انگار در ایران نبوده‌اند و از کره مریخ آمده‌اند.”

او در بخش دیگری از سخنانش گفت “این انتخابات چیزهایی خوبی هم داشت مثلا نشان داد که همه بخش ها خوب کار می‌کنند، قوه مقننه، قوه قضاییه، نیروهای مسلح همه بی اشکالند فقط دولت بد است، پس با تغییر دولت همه چیز خوب می شود.”

او به کنایه گفت: «در این روزها چقدر خانم های خوب شده اند، شیعه و سنی برادر شده اند، اقوام و اقلیت های خوب شده اند.”

 

منبع:فرارو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.