کد خبر : 7176
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 13:05

انجام موفقیت‌آمیز طرح جدید سیستم کانترویت و ایستگاه مربوطه نوارنقاله‌های ۰۲c05 و ۰۲c05A واحد انباشت و برداشت

انجام موفقیت‌آمیز طرح جدید سیستم کانترویت و ایستگاه مربوطه نوارنقاله‌های ۰۲c05 و ۰۲c05A واحد انباشت و برداشت
طرح جدید سیستم کانترویت و ایستگاه‌های مربوطه نوارنقاله‌های 02c05 و 02c05A در واحد انباشت و برداشت هم‌زمان با توقف سالیانه مگامدول A شهید خرازی در خردادماه جاری با موفقیت اجرا شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, رئیس تعمیرات حمل مواد ناحیه آهن‌سازی با اعلام این خبر گفت: نوارنقاله های مذکور ازجمله خطوط اصلی و مهم واحد انباشت و برداشت محسوب می‌شوند که نقش ارسال گندله از پارک‌های انباشت به واحدهای احیا مستقیم ۱ و ۲ را بر عهده  دارند.

غلامرضا فرهمند افزود: تجهیز قبلی به‌دلیل نامناسب بودن طرح و همچنین فرسودگی و استهلاک دچار توقفات اضطراری متعدد و شرایط ناایمن و اختلال در روند ارسال مواد شده بود.  پس از  مطالعات و بررسی‌های فنی متعدد، طرح جدید توسط امور مهندسی تهیه و ارائه شد و ساخت تجهیزات مربوطه به وزن ۵۰ تن از طریق کارگاه اسکلت فلزی تعمیرگاه مرکزی انجام گرفت.

وی ادامه داد: عملیات دمونتاژ تجهیزات قدیم و نصب و اجرای تجهیزات طرح جدید براساس دستورالعمل‌های تدوین‌شده، در مدت ۶ روز توسط قسمت بهینه‌سازی تعمیرات مرکزی و پیمانکار مربوطه (شرکت بهسازان خاورمیانه) صورت گرفت.

فرهمند تصریح کرد: با اجرای این طرح انتظار می‌رود آماده‌به‌کاری و شرایط ایمن نوارهای یادشده به سطح مطلوبی ارتقا پیدا کند و همچنین عمر نوارها با توجه به کاهش آسیب‌های وارده به‌صورت چشمگیری افزایش یابد.

وی در پایان از کلیه همکاران و واحدهای مربوطه که زمینه تحقق این امر مهم را فراهم نمودند قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.