کد خبر : 743
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 11:25

دعا و قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید

دعا و قرائت دسته‌جمعی دعای فرج در اعتاب مقدسه عراق همزمان با تحویل سال جدید
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش baztabe-khabar.i، همزمان با تحویل سال جدید هرساله بسیاری از ایرانیان با حضور در کربلا و در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) سال‌نو را جشن می‌گرفتند. امسال با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سفرهای زیارتی به عتبات، بسیاری از عاشقان اهل بیت (ع) از راه دور و مجازی از طریق شبکه‌های

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش baztabe-khabar.i، همزمان با تحویل سال جدید هرساله بسیاری از ایرانیان با حضور در کربلا و در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) سال‌نو را جشن می‌گرفتند.

امسال با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سفرهای زیارتی به عتبات، بسیاری از عاشقان اهل بیت (ع) از راه دور و مجازی از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها حال و هوای حرم مطهر را دنبال می‌کنند.

همزمان با تحویل سال ۹۹ که مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) است، جمعی از ایرانیان ساکن در کربلا و همچنین مردم عراق در لحظه تحویل سال جدید دعای فرج را در بین‌الحرمین و جوار حرم‌های مطهر هم‌خوانی می‌کنند.

همچنین در نجف اشرف و کاظمین قرار است دعای فرج در لحظه تحویل سال جدید دسته جمعی هم‌خوانی شود.

هم‌اکنون جمعی از زائران پیاده‌روی کاظمین در مسیر حرم امامین جوادین (ع) هستند و امشب و فردا صبح را در این حرم مطهر به عزاداری می‌پردازند.

بر اساس برنامه‌های اعتاب مقدسه عراق، پس از قرائت دعای فرج، برای رهایی از کرونا و فرج صاحب الزمان (عج) زائران و‌مجاوران حرم‌های مقدس  نیز دسته‌جمعی دعا می‌کنند.

به گزارش فارس، تحویل سال جدید ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه صبح به وقت ایران و ساعت ۶ و ۴۹ دقیقه به وقت عراق است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.