کد خبر : 7484
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 13:12

اولین شوروم و فروشگاه دائمی ایران دوچرخ افتتاح شد

اولین شوروم و فروشگاه دائمی ایران دوچرخ افتتاح شد
شوروم مرکزی ایران دوچرخ در یکم تیر ماه مصادف با ولادت امام رضا (ع) افتتاح شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده,ایران دوچرخ به منظور تحقق اهداف خود در کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان، اقدام به تاسیس اولین نمایشگاه و فروشگاه دائمی خود کرد و روز گذشته طی مراسمی افتتاح شد.
این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت و پیشگامان صنعت موتورسیکلت سازی برگزار شد، از جدیدترین محصولات ایران دوچرخ رونمایی به عمل آمد.
کلاس محصولات ایران دوچرخ شامل رده های متنوعی چون استریت، اسکوتر، ATV، تریل، موتور و سه چرخه برقی می‌باشد.
علاقمندان می توانند برای بازدید از شوروم مرکزی و دایمی این شرکت به نشانی خیابان آزادی، بین خیابان اوستا و زارع مراجعه نمایند.
ایران دوچرخ با افتتاح رسمی شوروم مرکزی خود و با تولید محصولات به روز سعی دارد تا در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان و علاقمندان به موتورسیکلت های حرفه ای، به استانداردهای جهانی تولید متناسب با کاهش آلودگی و ارتقاء ایمنی دست یابد و فناوری های روز صنعت را به کشور وارد کند.
گفتنی است شرکت ایران دوچرخ به عنوان بزرگترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت در کشور، همکاری فنی و تجاری با شرکت های بزرگی مانند پژوی فرانسه و یاماها موتور ژاپن را در کارنامه خود داراست. در حال حاضر این شرکت توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد. ایران دوچرخ اولین شرکت تولیدکننده موتورسیکلت در ایران و یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان به کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق و پاکستان است.
پیش از نیز آرمان‌موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ از عرضه محصولات جدید در حوزه موتور و سه چرخه برقی، موتور تریل و چهار چرخ در برنامه کاری امسال خود خبر داده و اعلام کرده بود ضمن افزایش تنوع محصولات، قصد تولید ۷۵۰۰ دستگاه از محصولات متفاوت را دارند.

جیران در کلاس موتور برقی و وترانو در کلاس اسکوتر کلاسیک با طراحی زیبا از جدیدترین محصولات این شرکت و تولید و عرضه انبوه آن به بازار آغاز شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.