کد خبر : 8007
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 8:50

انتصاب مدیر استان مرکزی شرکت بیمه دی

انتصاب مدیر استان مرکزی شرکت بیمه دی
همزمان با آیین گشایش ساختمان جدید شعبه اراک برگزار شد؛ انتصاب مدیر استان مرکزی شرکت بیمه دی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی:همزمان با آیین گشایش ساختمان جدید شعبه اراک و با حکمی از سوی مدیرعامل، محسن جعفری به عنوان مدیر استان مرکزی شرکت بیمه دی منصوب شد.

این مراسم با حضور معاون امور مشتریان و توسعه بازار برگزار و طی آن حکم مدیرعامل به سرپرست جدید استان ابلاغ شد. در بخشی از متن این حکم آمده است:  « نظر به تعهد، تخصص و بررسی توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت استان مرکزی منصوب می شوید. لازم است با توکل بر ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از توان کارشناسی، تمامی مساعی خود را جهت پیشبرد امور محوله در راستای تحقق اهداف و رعایت اصول تبیین شده شرکت شامل “سلامت”، “حرفه ای گری” و “انسجام سازمانی” به کار گیرید.»
حسن قلندری معاون امور مشتریان و توسعه بازار نیز با اشاره به لزوم چابک سازی فرآیندها اظهار داشت، تمامی فرایندهای شرکت توسط مدیریت های ذیربط به طور دائمی در حال بازنگری و پایش هستند تا بتوانیم به اهداف و برنامه های شرکت روز به روز نزدیک تر شودیم.
همچنین در این مراسم، ساختمان جدید مدیریت استان مرکزی با هدف یکپارچه سازی هویت بصری و تکریم مشتریان بازگشایی شد و هموطنان محترم در این استان می توانند خدمات حضوری خود را در نشانی جدید این مدیریت دریافت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.