کد خبر : 8123
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 4:41

رییس هیئت‌مدیره بانک دی: کسب سود باکیفیت و رشد درآمدهای کارمزدی، از مهم‌ترین اولویت‌های بانک دی است

رییس هیئت‌مدیره بانک دی:  کسب سود باکیفیت و رشد درآمدهای کارمزدی، از مهم‌ترین اولویت‌های بانک دی است
بانک دی در دو سال گذشته جهش مطلوبی در شاخص‌های عملیاتی در شبکه بانکی داشته است که نتیجه آن بهبود تصویر برند بانک نزد ذی‌نفعان بود
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش پشت پرده به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیئت‌مدیره بانک دی در نشست هم‌اندیشی با مدیران شعب سراسر کشور، خواستار بهبود ترکیب منابع بانک به نفع منابع ارزان‌قیمت و توزیع ریسک از طریق ارائه تسهیلات خرد شد.
در این نشست که با هدف بررسی عملکرد شعب در شش ماهه ابتدایی سال جاری برگزار شد، خلیل ارجمندی عملکرد شعب را در بهبود شاخص‌های عملیاتی مناسب ارزیابی کرد و گفت: مهم‌ترین اولیت‌ها بانک دی، درآمدزایی و کسب سود باکیفیت، رشد درآمدهای کارمزدی از محل توسعه خدمات ارزی و بانکداری الکترونیک است که با اقدامات صورت گرفته در این حوزه‌ها، شاهد رشد مطلوب شاخص‌های عملیاتی هستیم.
وی سیاست‌های اعتباری ابلاغی را مبتنی بر پتانسیل‌های بانک و نیازهای روز جامعه دانست و تصریح کرد: بر اساس پتانسیل‌های بانک، استراتژی‌ ما حرکت به سمت بانکداری خرد و ارائه تسهیلات به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است که شعب باید به‌صورت جدی در این مسیر حرکت کنند.
ارجمندی پیاده‌سازی مدل بومی مدیریت در بانک دی را از مهم‌ترین اقدامات هیئت‌مدیره دانست و تصریح کرد: در ادوار پیش، موضوع جانشین‌پروری و تکیه بر نیروهای جوان بانک چندان موضوعیت نداشت که این مسأله یکی از مشکلات اصلی بانک در حوزه راهبری به شمار می‌آمد.
وی ادامه داد: تیم مدیریتی فعلی با پیاده‌سازی فرایندهای جانشین‌پروری و به‌کارگیری نیروهای جوان از داخل مجموعه در جایگاه‌های مدیریتی، به سمت مدیریت بومی مبتنی بر شایستگی‌ها حرکت کرد که نتیجه آن را در کارنامه عملیاتی شعب و بهبود شاخص‌های شعب شاهد هستیم.
رئیس هیئت‌مدیره بانک دی، صداقت با مشتری را مهم‌ترین سرمایه بانکدار دانست و ابراز امیدواری کرد نگاه مبتنی بر تکریم و احترام و رابطه صادقانه با مشتریان رکن اصلی رفتار با مشتری در شعب باشد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.