کد خبر : 8126
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 5:24

مدیرعامل فولاد بافت خبر داد؛ تمدید و اخذ گواهینامه‌های جهانی استاندارد در حوزه‌های کیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت

مدیرعامل فولاد بافت خبر داد؛ تمدید و اخذ گواهینامه‌های جهانی استاندارد در حوزه‌های کیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: این شرکت در سال جاری موفق به تمدید و اخذ چند گواهینامه‌ جهانی استاندارد شده که شاخص‌های مهمی برای پیشبرد اهداف سازمانی محسوب می شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، عطارد گودرزی گفت: فولاد بافت در خرداد ماه امسال موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO9001:2015 و همچنین اخذ گواهینامه استانداردهای ISO14001:2015 و ISO45001:2018 در حوزه ایمنی، بهداشت و سلامت کارکنان و محیط زیست از شرکت SGS شد.
وی افزود: فولاد بافت در بحث مهارت‌ها و شایستگی کارکنان هم موفق به پیاده‌سازی و دریافت استاندارد ISO10015:2019 مدیریت توسعه و شایستگی کارکنان شد که پیاده‌سازی و دریافت گواهینامه و همچنین تمدید آنها می‌تواند شاخص‌های مهمی برای پیشبرد اهداف سازمان باشد.
گودرزی با بیان اینکه نیروهای انسانی، سرمایه‌های اصلی شرکت هستند، ادامه داد: در حوزه منابع انسانی و آموزش، طرح طبقه‌بندی مشاغل، بطور کامل در شرکت اجرایی شد و با هدف توسعه مهارت‌ها و توانمندی‌های کارکنان، برنامه ریزی مستقیمی برای حوزه آموزش در لایه های آکادمیک، تربیت مربی، کارگاه‌های آموزشی و مانند آنها انجام شده است.
وی گفت: توجه به توسعه پایدار و تعهد به ایفای نقش شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، همواره از اهداف فولاد بافت بوده است. بی‌شک مهم‌ترین هدف شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است که در بهره برداری از فاز اول، بیش از ۲۵۰ شغل مستقیم و بالغ بر ۱۲۰۰ شغل غیرمستقیم ایجاد شده است. با برنامه ریزی انجام شده همزمان با احداث کارخانه آهن اسفنجی شماره ۲ و گندله سازی و تکمیل بخشی از زنجیره فولاد، توسعه ی اشتغال پایدار را شاهد خواهیم بود.
مدیرعامل فولاد بافت ادامه داد: مجموعه احیاء استیل فولاد بافت، علاوه بر حوزه اشتغال، مشارکت در رفع چالش‌ها و توسعه زیرساخت‌های منطقه را تنها بخشی از تعهدات خود به توسعه و آبادانی جامعه پیرامون دانسته و در این خصوص همواره متعهد و پیشگام بوده است.
به گفته گودرزی، در دوران شیوع ویروس کرونا، با هدف حمایت از جامعه ازطریق مشارکت در تجهیز بیمارستان، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایت از خانواده‌های نیازمند برای مقابله با این چالش جهانی اقدامات مداوم و گسترده ای صورت پذیرفته که ادامه دارد.
گودرزی اضافه کرد: همچنین به منظور مکانیزاسیون فرایندهای سازمانی و بهینه‌سازی مصرف، برنامه بدون کاغذ ( paper Less ) در شرکت از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، بطور کامل اجرایی شده است.
وی گفت: بخش دیگر، توسعه زیرساخت‌های مکانیزه سازمان است که فولاد بافت زیرساخت‌های قدرتمند و بلندمدتی را در حوزه فناوری اطلاعات درنظر گرفته است. این زیرساخت‌ها با توجه به گسترش و توسعه فعالیت‌های سازمان مستلزم به روز رسانی است که از جمله آنها ارتقاء پهنای باند اینترنت سایت از ۱۵۰ مگابیت به ۴۰۰ مگابیت، راه اندازی فیبرنوری و ارتباطات(voip) و اینترنت ایستگاه پمپاژ سد مخزنی با پهنای باند ۳۰ مگابیت بر ثانیه و همچنین بازطراحی و اصلاح طرح‌های اتوماسیون صنعتی فاز ۲ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.