کد خبر : 8139
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 10:28

کامیون کشنده فاو سیبا موتور کلید سپاری شد

کامیون کشنده فاو سیبا موتور کلید سپاری شد
طی مراسمی با حضور آقای خضری مدیرعامل سیبا موتور و آقای حدادي مدیرعامل پرسی ایران گاز پنج دستگاه کشنده فاو تک محور CA4180 در تبریز کلید سپاری شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده,آقای خضری مدیرعامل شرکت سیبا موتور در این مراسم با تاکید بر اینکه تلاش ما در سیبا موتور بر این است که رضایت همه جانبه مشتری را بدست آوریم؛ اظهار داشت: به دنبال ارائه بهترین خدمات در حوزه فروش و خدمات پس از فروش به مشتری هستیم و نقش آفرینی برجسته در ناوگان حمل و نقل باری کشور در اولویت های ویژه گروه بهمن می باشد.
وی با تاکید بر اینکه در گروه بهمن به عنوان بزرگترین گروه خودروسازی خصوصی کشور رضایت مشتری برایمان اهمیت ویژه ای دارد، تصریح کرد: با تحویل این ۵ دستگاه، تعداد کامیون کشنده تولیدی سیبا موتور که در ناوگان شرکت پرسی ایران گاز قرار گرفته است به ۳۰ دستگاه می رسد و خوشحالیم که خودروهای تولیدی ما در گازرسانی به اقصی نقاط کشورمان به ویژه مناطق محروم حضور دارند.
مدیرعامل پرسی ایران گاز نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از گروه بهمن گفت: از اواخر سال ۹۳ با مجموعه سیبا موتور آشنا بودیم و امیدواریم همکاری های دوجانبه ادامه داشته باشد.
آقای حدادی توسعه ناوگان حمل و نقل پرسی ایران گاز را از اهداف مهم سال جاری آن شرکت اعلام کرد.
شرکت سیباموتور با مشارکت با بزرگترین گروه خودروسازی چین (FAW) و با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب، تولید و فروش انحصاری خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین از جمله کامیون کشنده و کامیونت را در ایران بر عهده دارد.
شرکت سیبا موتور با در اختیار داشتن شبکه گسترده نمایندگی در سراسرکشور اقدام به ارائه خدمـات فروش و پس از فـروش محصولات کرده است و در دو سال اخیر به مقام نخست خدمات فروش در بین خـودروهای تجاری دست یافته است.
کامیون کشنده فاو به دلیل طراحی خاص و کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از بهترین کامیون های کشنده مناسب با شرایط بازار و ناوگان حما و نقل کشور بوده است به نحوی که بیش از ۳۰ درصد سهم از تولید کامیون کشنده کشور در سال جاری متعلق به سیبا موتور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.