کد خبر : 8208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 20:54

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس: دفاع مقدس، تبلور باور انسان‌های پاک‌باخته‌ای است که اتصال به ملکوت را رهین ایمان خود ساخته‌اند

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس:  دفاع مقدس، تبلور باور انسان‌های پاک‌باخته‌ای است که اتصال به ملکوت را رهین ایمان خود ساخته‌اند
مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت فراررسیدن هفته دفاع مقدس، بر لزوم تأمل و تدقیق در فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، متن پیام برات کریمی به این شرح است:
«ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ
دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیداردلانی است که  هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون‌های پاک و جان‌های تابناک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال‌زدنی آن‌ها جاودانه شد.
بر گاه‌شمار ایران اسلامی صفحات زرّینی از حماسه و پایمردی نقش بسته است که راوی فهم و فرهنگ، دین و دانش، غرور و غیرت و جهد و جهاد است. آنان که صحنه‌های نورانی آن ایام بی‌بدیل را به خاطر می‌آورند، نیک می‌دانند که وفاق، همدلی، عشق، ایثار و شهادت مرد و زن، جوان و سالمند لحظه‌هایی آفریدند که هنرمندانه‌ترین قلم‌ها، تصویرها، نغمه‌ها، آواها و نواها و آنچه از هفت هنر جهان می‌توان به عاریت گرفت، از نمایش کامل و دقیق آن عاجزند. گل‌هایی پرپر شدند که هر یک گلستانی را معطر می‌کردند و جان‌هایی نثار شدند که هر یک آتشفشانی از مهر و عشق به مردم و سرزمین را فریاد می‌زدند که امید است در این دقایق، همگی همنشین حضرت سیدالشهدا(ع) باشند.
دوران حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران با تأسی از حرکت تاریخی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، ثمره بالنده‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت را برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم  به جای گذاشت و این فرهنگ در تاریخ ایران تبدیل به یک سنت شده است. دیباچه دفاع مقدس صفحات افتخارآمیزی از تبلور باور و مرام انسان‌های پاک‌باخته‌ای است که اتصال به ملکوت را رهین ایمان خود ساخته‌اند.
بیان صریح و صادقانه دفاع شرافتمندانه ایرانیان در هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگاری برای پایایی و پویایی ایران عزیز است. تردیدی نیست که این گنجینه پرگوهر دفاع مقدس هنوز حرف‌های بسیاری برای پرداختن و تأمل و تدقیق دارد و وظیفه همه ماست که از این گنج عظیم بهره‌های بیشتری ببریم.
به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک ارزش‌آفرین دی و با درود به روح بلند همه شهدای گران‌قدر سرزمین‌مان از دفاع مقدس تا دفاع از حریم سلامت مردم عزیزمان، هفته دفاع مقدس را به همه رزمندگان یادگار از آن ایام نورانی، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، نیروهای مسلح و همه آنان که دل در گرو اعتلای این سرزمین دارند، تبریک عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره آنان در این روزهای مقدس، با آرمان‌های والای آن عزیزان تجدید پیمان می‌کنیم.
یادشان گرامی و راهشان پر رهرو و ماندگار باشد، ان‌شاءالله.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.