کد خبر : 826
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردین 1399 - 14:23

اعطاء تسهیلات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به سفیدپوشان خط مقدم مقابله با کرونا

اعطاء تسهیلات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به سفیدپوشان خط مقدم مقابله با کرونا
Print Friendly, PDF & Email

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تاکید بر اولویت سلامت سفیدپوشان خط مقدم مقابله با کرونا، از اجرای سازو کار اعطای تسهیلات ویژه ای به این عزیزان از سوی دانشگاه خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر دکتر محمود خدادوست با اشاره به ضرورت حمایت های مادی و معنوی از تلاشگران کادر درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در مقابله با ویروس کوید ۱۹، اظهار کرد: معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه از هیچ تلاشی برای افزایش روحیه این عزیزان تلاشگر فروگذار نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از طلایه‌داران خط مقدم مبارزه با کرونا اعم از نیروهای بهداشتی و کادر درمان تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد که اعطای این حمایت‌ها و پاداش‌های ناچیز بتواند گوشه‌ای از خدمات این عزیزان را جبران کند.

خدادوست به پرداخت دوماه کارانه به فعالان عرصه های بهداشتی و درمانی به عنوان یکی از بسته‌های حمایتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اشاره کرد و افزود: در هفته  اول و دوم فروردین ماه نیز یک نوبت کارانه دیگر نیز تقدیم تلاشگران عرصه درمان خواهد شد.

وی همچنین از پرداخت کارت های هدیه ایران کارت به تمامی کارکنان دانشگاه در تمامی سطوح خبر داد و گفت: این کارت‌ها قابلیت‌های فراتر از سایر کارت‌های هدیه دارد که کارکنان می‌توانند با مراجعه به سایت بانک آینده از قابلیت‌های این کارت استفاده لازم را ببرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ادامه داد: به ازای هر تراکنشی که توسط کارت‌های بانک آینده انجام می‌شود یک درصد به اعتبار حساب فرد اضافه می‌شود و به تدریج زمانی که تراکنش های مالی شما اضافه می‌شود رنگ کارت شما از آبی به نقره‌ای و طلایی تغییر می‌کند و میزان امتیازات شما روز به روز بر حسب تراکنش های مالی اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: هر کدام از این کارت‌ها دارای یک پشتوانه حساب بانکی با قابلیت و ظرفیت‌های حمایتی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، خدادوست در خاتمه خاطرنشان کرد: مسوولان دانشگاه با جدیت تمام درصدد تامین فرصت های مالی بیشتر برای حمایت از تلاشگران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.