کد خبر : 8628
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 8:00

عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور:

نگاه مدیریتی در سایپا اقتصادی است/ سایپا در حال طراحی محصولات جدید و به روز است/ خروج پراید از سبد محصولات سایپا قابل تقدیر است

نگاه مدیریتی در سایپا اقتصادی است/ سایپا در حال طراحی محصولات جدید و به روز است/ خروج پراید از سبد محصولات سایپا قابل تقدیر است
عضو هیات مدیره انجمن صنایع نیرومحرکه و قطعه سازی کشور گفت: گروه خودروسازي سايپا با خروج پرايد از خط تولید و ورود خودروهاي جديد و به روز توانست به پيشرفت هاي خوبي دست پيدا كند و اين امر قابل تقدير است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  پشت پرده به نقل از سایپانیوز، امیرحسین جلالی درباره روندی که گروه خودروسازی سایپا با وجود تحریم ها طی می کند، اظهار داشت: کارنامه کاری گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد که در حد توان و با وجود سخت ترین تحریم ها و محدودیت های ناشی از کرونا توانست در زمینه های مختلف از جمله توسعه محصول، ارتقاء کیفیت و … عملکرد خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم سایپا خروج پراید از خط تولید بود، تصریح کرد: مرکز تحقیقات سایپا برای تنوع بخشی به محصولات این مجموعه برنامه های جامعی دارد که امیدوارم با سرعت عملیاتی شود و مردم از نزدیک بلوغ صنعت خودرو و قطعه سازی را ببینند.

این کارشناس صنعت قطعه سازی کشور خاطرنشان کرد: سایپا در حال طراحی محصولات جدید و به روز است و قطعا محصولاتی عرضه خواهد شد که عموم مردم از آن رضایت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه محصول نشانه ای از عملکرد خوب یک مجموعه خودروساز است که خوشبختانه سایپا در این مسیر حرکت می کند، گفت: یکی از ویژگی های بارز گروه خودروسازی سایپا این است که نگاه مدیریتی آن اقتصادی است، لذا این امر سبب شده که مجموعه سایپا، برخورد یکسان و یکنواخت در تصمیم گیری و اجرا سیاست های خود داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.