کد خبر : 8820
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 8:03

در گردهمایی مدیران و روسای بازرسی گروه سایپا مطرح شد:

تدوین برنامه‌های نظارتی سایپا برای دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان

تدوین برنامه‌های نظارتی سایپا برای دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان
در گردهمایی مدیران بازرسی گروه خودروسازی سایپا، بر فرآیندهای پیشگیرانه و تقدم موضوع بر پیگیری‌های بعدی تأکید و مقرر شد برنامه‌های نظارتی با رویکرد دستیابی حداکثری به رضایت مشتریان، حفظ منافع ذی نفعان و کمک به مدیران ارشد شرکت ها به صورت ویژه تدوین شود و در دستور کار قرار گیرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از سایپانیوز، مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا در این گردهمایی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با ذکر نکات مهم انتظارات مدیریت ارشد، برنامه و سیاست‌های حوزه بازرسی گروه سایپا را تشریح کرد.

سید محمدرضا موسویان با اشاره به بیانات راهگشا و روشنگر مقام معظم رهبری در جمع صنعتگران کشور اظهار کرد: پس از طرح دغدغه های رهبر انقلاب، مدیرعامل گروه سایپا طی دستوری، بخشی از سیاست ها و اهداف مورد انتظار جهت اجرای فرمایشات رهبری را در حوزه نظارت ابلاغ کرد که براساس آن برنامه ریزی های نظارتی تدوین و اجرا خواهد شد.

او در ادامه با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند حیثیت و آبروی مومن، همانند حرمت جان و مال اوست، افزود: حفظ کرامت انسانی و آبروی افراد امری بسیار مهم است و این موضوع در همه شئونات شخصی و شغلی باید سرلوحه رفتار و فعل بازرسان قرار گیرد.

موسویان با تاکید به تصریح قانون گذار در قوانین جاری کشور به مواد ۲۲، ۳۷ و ۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: البته این امر نباید بهانه و دستمایه‌ای برای سودجویان و سوء استفاده و قانون‌گریزی قرار گیرد که برای تفکیک این امر نقش آفرینی بازرسان در شرکت های گروه بسیار با اهمیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.