کد خبر : 8842
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 - 18:00

مدیرعامل بانک رفاه کارگران اعلام کرد:

بخشنامه اعطای تسهیلات بدون ضامن صادر شد

بخشنامه اعطای تسهیلات بدون ضامن صادر شد
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در راستای اجرای دستورات رئیس جمهور محترم به نظام بانکی کشور، بخشنامه اعطای تسهیلات زیر 100 میلیون تومان بدون نیاز به ضامن، صادر و به واحدهای اجرایی ابلاغ شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، آقای دکتر لـله گانی در نشست هم اندیشی، آموزشی مدیران صف و ستاد این بانک، با بیان این مطلب، گفت: آسان کردن پرداخت تسهیلات به مشتریان از جمله دستورات رئیس جمهور محترم و وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی به نظام بانکی بود که بانک رفاه کارگران در راستای تحقق این دستور و به منظور تحقق این برنامه، با صدور بخشنامه ای تسهیل ارائه تضامین و وثایق مشتریان را در شرایط دریافت تسهیلات خرد کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان، در چار چوب سیاست اعتباری بانک و پس از اعتبارسنجی آغاز و به تمامی شعب برای اجرا ابلاغ کرد. مطابق این بخشنامه مشتریان واجد شرایط که حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند می توانند صرفاً با ارائه گواهی کسر اقساط، تسهیلاتی که واجد شرایط آن هستند را از بانک دریافت کنند.
گفتنی است، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط با مشتریان (مرکز فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ و برای ارائه هرگونه انتقاد و شکایت با مرکز رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بانک رفاه کارگران به شماره ۸۵۶۱۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.