کد خبر : 8877
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 13:20

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی به مناسبت روز مرد:

حضرت علی (ع) الگوی بی نظیر خدمت رسانی به جامعه است

حضرت علی (ع) الگوی بی نظیر خدمت رسانی به جامعه است
دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در آستانه فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامیداشت روز پدر در پیامی این روز را تبریک گفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
میلاد فرخنده و با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامیداشت مقام پدر بر تمامی عاشقان و رهروان آن حضرت مبارک باد.
سیزده رجب مصادف است با ولادت بزرگمرد خاندان عصمت و طهارت که تمامی هستی و وجودش را وقف خدمت به دین، ارزش های الهی و تعالی جامعه اسلامی کرد. ولادتی که آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت بود و توانست در عمر با برکت خویش با رفتار، عمل و گفتارش در تمامی ابعاد اجتماعی- سیاسی و فرهنگی جامعه آثار مثبتی بر جای بگذارد. همواره برای شخصیت و حقوق مردم ارزش بسیاری قائل بود. رفتار عادلانه و منصفانه، صبر، حوصله و مهربانی و خوش‌رفتاری در برخورد با مردم را به کارگزاران حکومتی سفارش می کرد.
بر ماست که به عنوان پیروان آن حضرت، رفتار، منش و شخصیت آن مرد عرصه علم و عمل را در زندگی سرلوحه و سرمشق قرار دهیم و در راه خدمت رسانی به هم وطنان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
میلاد مبارک و فرخنده آن امام همام، فرصتی است تا این روز را به مردان و پدران سخت کوشی که همواره در راه رفاه جامعه و خانواده تلاش می کنند نیز تبریک بگوییم.
موفقیت، سلامتی و شادکامی تمامی هم‌وطنان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.
اسماعیل للـه گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.