کد خبر : 8905
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 13:36

قرعه‌کشی عرضه ۶ محصول سایپا در دو طرح پیش فروش برگزار شد/ اسامی منتخبین دوشنبه اعلام می‌شود

قرعه‌کشی عرضه ۶ محصول سایپا در دو طرح پیش فروش برگزار شد/ اسامی منتخبین دوشنبه اعلام می‌شود
قرعه کشی دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا در هفته سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۲۰ روز یکشنبه، ۱۷ بهمن ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از سایپانیوز، قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش فروش یک ساله سایپا ۹۹ هزار و ۷۱۰ نفر شرکت کردند که ۹۷ هزار و ۹۱۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۳۲ هزار و ۳۰۰خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۶۴ هزار و ۶۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۶ هزار دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۶ هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۵ هزار دستگاه کوییک.آر، هزار و  ۸۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۱۲ هزار دستگاه ساینا.اس و هزار و ۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۲۸ هزار و ۳۹۵ نفر شرکت کردند که ۲۵ هزار و ۴۱۱ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۳ هزار خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

اسامی منتخب دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز -یک شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۲۰ روز یکشنبه به مدت ۳ روز فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح پیش فروش، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.